Voorstellen Archiebald - Polo 6R - 1.2 12v 2013

Ok...... Dat was van korte duur! De 1.2 12v LIFE is niet meer in ons bezit.

direct na aankoop ging het motormanagement lampje branden. Waarop de dag erna de verkopers langskwamen om hem uit te lezen. Volgens hen stond er toen geen storing in.

dag 3 brandde hij weer. Weer contact opgenomen. Bleek een Lambdasensor te zijn. Die is door hun vervangen. Dag 4.5.6.7.8 gingen voorbij zonder nieuws.

dag 9 auto terug en dag 10 weer de MM storing. Toen waren we er klaar mee en vanmorgen is hij dus terug genomen door ze.

al met al is er veel meer gebeurd. Maar dat is niet forumwaardig.

nu zijn we dus weer opzoek naar een andere Polo.....
Als ik zo naar de foto's kijk kon het best een schadebak zijn (facelift achterbumper met parkeersensoren(?) terwijl die niet eens parkeersensoren heeft.. Ohja en koplampsproeiers terwijl die niet eens xenon heeft
 
Volkswagen  X  X 
Mooie bak man, welkom! De tweede ziet er nog beter uit zelfs!

Die koplamp sproeiers zonder xenon kan, is een winter pakketje..
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
Op de nieuwe Polo zit op de B-Stijl een "yamaha 50th anniversary edition" sticker/embleem. Volgens de verkoper was dit daadwerkelijk een officiele VW uitgebrachte editie. Ik heb nog niet de tijd genomen om er contact over te hebben met VW. Maar online is hier nietsssss over te vinden.

Ik verwacht dus een motorliefhebber als vorige eigenaar en een plakplaatje. Weet iemand van hier er meer over? Bestond dit?

p.s; als het hobbyisten werk is, kudo's. Want ze zitten echt kaarsrecht en perfect gelijk aan beide kanten!

WhatsApp Image 2020-07-06 at 23.47.23 (1).jpegWhatsApp Image 2020-07-06 at 23.47.23.jpeg
 
Zo hier ook maar weer even het stof afblazen! Er is in de laatste maanden best wel e.e.a veranderd aan de Polo namelijk!

Hoogglans zwart:
- Voorbumper grille
- Voor & achter logo
- Velgen gecoat

Carbon:
- Spiegelkappen
- Spoiler

Paars:
- Remklauwen
- Nieuwe set achter schokdempers (coulance ivm corrosie)

Getint:
- Koplampen (gewoon te donker)
- Mistlampen (echt heel donker)
- Subtiel donker

Audio:
- Simpel actief subwoofertje

Volgende updates:
- Onderhoud, dwz alle filters, vloeistoffen, remmen (ga denk ik voor ATE Powerdisc rondom) en nieuwe banden (ga denk ik voor Michelin PilotSport 5's)
- Einddemper delete
- Naafkapjes vervangen door die dynamische (horizontaal blijvende van VW)
- BOV van Forge o.i.d
- K&N vervangings luchtfilter
- Paarse gordels

WhatsApp Image 2023-09-16 at 20.12.29.jpeg
370321128_10226270187355767_2564935819725846306_n.jpg376247247_10226356283548118_4572845568604383843_n.jpg
 
Mooie mods en ziet er nu erg dik uit !
Pilot Sport 5 banden zijn erg goed zeg ik uit eigen ervaring.

Thanks!
En ik wil al zolang een Michelin PS banden rijden dat het nu wel tijd wordt :) Ik probeer eigenlijk elke bandenwissel een ander merk/type te rijden. De huidige Goodyear Eagle F1 asymmetric 5 zijn wel mega goed. Dus ik ben benieuwd!
 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!