Armsteun achteraf in te bouwen.

Volkswagen  Polo 6c Highline  1.2 TSI 
Dat is wel dezelfde armsteun. Ik heb 'm ook in de auto. Ideaal ding. Kun je ook nog het e.e.a. in opbergen. Of 'ie gemakkelijk in te bouwen is weet ik niet. In de tweede advertentie stond wel: "De armsteun past in alle modellen vanaf 2009".

Maar als je even een foto van je bekerhouder doet, kunnen we uiteraard vergelijken.

Een vergelijkbare (maar andere) armsteun is volgens WinParts zeker gemakkelijk te monteren. Dus kan me eigenlijk niet voorstellen dat de originele armsteun wel een probleem zou opleveren. http://www.winparts.nl/155/interieur/in ... o-6r-6-09-
 
Martijn6R zei:
Wil wel een originele, geen universele onderdelen in mijn Polo.
Snap ik helemaal, zou ik ook niet willen. Al lijkt die van WinParts niet universeel, gezien deze wordt geadverteerd met "0135756. Armsteun Kunstleder VW Polo 6R 6/09-". Is dus niet origineel, maar kan kennelijk wel gemakkelijk ingebouwd worden.

Oh, ik zie net dat deze vraag al eens eerder is gesteld. Misschien heb je hier wat aan:
viewtopic.php?f=34&t=811&hilit=armsteun

naamloosgw-1.png


En anders kun je wellicht Bas een paar uur huren. Die heeft al ervaring met armsteunen:
Bas zei:
Inbouwen kan ik doen, vandaag bewezen bij mypolocandy.

@ Mypolocandy, bevalt ie goed?? Hij reed en zat erg lekker :) Ipod kabel op die manier ziet ook stukken beter uit!! :mrgreen:
 
Zo te zien moet het plastic gedeelte boven de tunnel los (omhoog)
dan de beugel met 4 bouten erin draaien en de tunnel terug omlaag en de armsteun eraan klikken ?
 
Volkswagen  Polo 6c Highline  1.2 TSI 
Toevallig heb ik het van de week gedaan,

ik heb de tunnel niet los gemaakt, waardoor ik dus ook niet bij de voorste boutjes kon, maar op zich maakt dat niet zo veel uit aangezien daar toch geen krachten op komen te staan.

ik heb het onderste deel van de armsteun in de tunnel weten te frotten en de achterste 2 schroefjes vast gezet. werkt perfect het was 10 minuten werk.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!