En welke hoogte heb je besteld ik zit zelf te twijfelen tussen 3 of 4 cmIk heb het steuntje ontvangen. Perfecte oplossing. Ben er blij mee. Klasse Bryan!!
En welke hoogte heb je besteld ik zit zelf te twijfelen tussen 3 of 4 cm
Ik had er 2 voor 10 euri ergens, incl. verzendkosten. Maat van mij had die besteld, dus weet niet meer waar we ze vandaan hebben haha.....Ik zit zo is even te kijken op de website van 3d printerhulp voor zo'n armsteun verhoger nu zie ik staan op de website
Dat het steuntje 16.95 kost
En dat er rond de 7. 00 euro verzendkosten bijkomt en ook nog iets van 5.00 euro vat
Klopt dit
Dat is een koopjeIk had er 2 voor 10 euri ergens, incl. verzendkosten. Maat van mij had die besteld, dus weet niet meer waar we ze vandaan hebben haha.....
Ik zit zo is even te kijken op de website van 3d printerhulp voor zo'n armsteun verhoger nu zie ik staan op de website
Dat het steuntje 16.95 kost
En dat er rond de 7. 00 euro verzendkosten bijkomt en ook nog iets van 5.00 euro vat
Klopt dit
Ok als dit klopt ga ik hem nu idd bestelen iedereen bedankt voor de reactesKlopt helemaal.
rij nog steeds zonder steuntje, ben dan ook best lang en heb m'n stoel laag staanIk heb zojuist ook maar eens de 3 cm versie besteld.
Kerel ik heb wat bestelt bij jou is al bijna een week later heb nog steeds niks binnen ?Klopt is mijn website
Hij word morgen verstuurd en dan heb je hem overmorgenKerel ik heb wat bestelt bij jou is al bijna een week later heb nog steeds niks binnen ?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.