Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Onzin. Heb het ook gehad, en binnen kortste keren kapot gegaan.
Via AliExpress een namaak OEM armsteun gekocht. Werkelijk waar de beste aankoop geweest tot nu toe voor mn auto (was wel 60 euro kwijt mja). Dat ding is echt robuust en degelijk. Dat ding wat ik er voor had is een fragiel product, zeer slecht.
Omdat er in de beschrijvingen geen woord gerept wordt dat het een orgineel VW product is mi amigo. Enige wat werd gezegd, is dat het OEM kwaliteit is.waarom ga je er van uit dat het namaak is muchacho, er worden heel erg veel vw's verkocht in china he...
Omdat er in de beschrijvingen geen woord gerept wordt dat het een orgineel VW product is mi amigo. Enige wat werd gezegd, is dat het OEM kwaliteit is.
Ah ik heb het begrepen mi camaradakomt door strenge ali regels, als je iets als origineel adverteert moet je het ook kunnen bewijzen hermano, scheelt dus veel gedoe
Nee Señor, doe mij maar een CoronaatjeTapas, cojones, burro, Margarita! Ik voel een Spaanse vibe hier... Cervezas iemand?
Onzin. Heb het ook gehad, en binnen kortste keren kapot gegaan.
Via AliExpress een namaak OEM armsteun gekocht. Werkelijk waar de beste aankoop geweest tot nu toe voor mn auto (was wel 60 euro kwijt mja). Dat ding is echt robuust en degelijk. Dat ding wat ik er voor had is een fragiel product, zeer slecht.
Je dient het plastic middenconsole wel stevig te vervormen om de metalen frame in te plaatsen wat wel inspanning/kracht vergt. Maar geen stress, niks gaat kapot.Is het moeilijk om dit te installeren in de auto of wijst het zich vanzelf wel? Ga er ook 1 bestellen denk ik.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.