AthoS' Polo 9n3 Bluemotion

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net overzicht ;)

Ik ben er bij mijn topic ook mee bezig maar op allemaal die kleine dingen die ik ondertussen gedaan heb. bij elkaar te zette is toch een hoop werk ;)

Maarre ziet er goed uit!!

Na het ontvangen van dit doosje gelijk maar aan het knutselen geweest.
1196541467_5_mz_T.jpeg

Met dit als resultaat:
forum

Aan de bestuurderskant moet ik eea nog wegwerken omdat je daar gewoon weg niet goed bij kunt. De kabelboom loopt naar beneden en dat is alles behalve handig. Aan de bijrijderskant alles perfect kunnen wegwerken omdat je daar de kabelboom lang kunt volgen en zo een mooi plekje kunt zoeken.

Nog wat topic vervuiling :lol: Maar wel antwoord op de vraag van de man zelf:

Hoi Maikel,

Bedankt voor je vraag.

Het is een lastige kwestie. Officieel mag je verlichting aan de voorzijde enkel wit tot ambergeel uitstralen en daar zit 'm de 'discrepantie' (of hoe je dat ook schrijft). BMW, Volvo en LandRover (Discovery's bijvoorbeeld, oudere modellen), hebben het ook en die noemen het simpelweg ambergeel, maar het is gewoon vol oranje. Dat is ook een beetje het probleem, ambergeel is nagenoeg gelijk aan oranje.

Kortom, als je heel officieel zou gaan kijken mag het denk ik niet, maar nog geen enkele van mijn klanten hebben er problemen mee gehad en de grote merken komen er ook mee weg. Ik zelf zou er dus niet te bang voor zijn.

Groeten en bedankt,
Melvin
USLights.nl

*Hierna graag weer on topic anders moeten we er even een apart topic voor openen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!