Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
geen van beideik zou wat anders kopen
![]()
Barbie roze en kanarie geel?Welke kleuren hebben de auto's dan?
Ik zou voor de audi gaan, straalt naar mijn smaak meer klasse uit. Denk dat hij later ook meer waard zal zijn als een passat.
Haha, enzo uit nieuwsgierigheid .. wat zou jij kopen?
Het is en blijft een moeilijke keus heb ze nou allemaal al gereden maar ben er nog niet uit A4 is toch best prijzig terwijl je bij de Passat jonger rijd met dezelfde opties ben bang dat als je een oudere auto neemt de kosten van onderhoud er ook aan kunnen komen wat slijtage betreft.
En wat betreft power als je van een Volvo S60 2,4 naar een kleinere motor gaat valt een Passat toch wel tegen.
Neig ook naar de Audi maar wat al eerder gezegd is je betaald ook voor de naam en die ouwe van mij wil een auto met veel ruimte![]()
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.