audio installatie

KYC zei:
@Polootje
jij had toch deze subwoofer --> Pioneer TS-WX77A

is dit een beetje wat? moeilijk aan te sluiten?
op kieskeurig.nl kan je hem krijgen voor 235,95 incl. verzendkosten

Ik heb wel de wx77a..als je m een keer wilt horen, laat me maar weten!
Ligt momenteel in de lupo, maar zal m zelf ook overbouwen in de Polo.

nou ik kom net terug van Pim Tensen en had dus voorgesteld wat ik wilde...
dus 2 nieuwe voorspeakers, 2 nieuwe achterspeakers en compacte subwoofer en alles aansluiten zeiden ze dat het ongeveer 1000 euro gaat kosten. Hij zou dan ook mijn Versterker JBL GTO gebruiken.

hij zei wel ik kan het wel voor 500 euro voor je doen (dat is dus mijn budget) maar dan is het geluidskwaliteit niet echt beter...en je kan het beter goed doen of helemaal niet doen...
je kunt bijv. wel een subwoofer er tussen hangen en dan huidige speakers vervangen maar dat is best zonde, omdat de versterker te sterk is voor de speakers.

Jammer maar 1000-1500 euro vind ik toch echt te gek worden. en daar heb ik het niet voor over.

KYC, bestel gewoon een audio system composet voor voorin en een 10" Audiosystem subwoofer voor in de kofferbak incl bekabeling etc.

Vergeet de achterspeakers, die heb je echt niet nodig dus dat geld kun je beter uitsparen!

Als je een rit naar Purmerend over hebt voor de inbouw wil ik dat gerust een keer doen tegen vergoeding (scheelt al een hoop geld voor het inbouwwerk bij pim tensen)! mocht Venlo meer in jouw buurt liggen kun je ook naar Bas eventueel!

Xtreme zei:
KYC zei:
@Polootje
jij had toch deze subwoofer --> Pioneer TS-WX77A

is dit een beetje wat? moeilijk aan te sluiten?
op kieskeurig.nl kan je hem krijgen voor 235,95 incl. verzendkosten

Ik heb wel de wx77a..als je m een keer wilt horen, laat me maar weten!
Ligt momenteel in de lupo, maar zal m zelf ook overbouwen in de Polo.

Ik ben zo benieuwd naar dat geluid... Klinkt het oke?

Gezien zijn formaat en gemak (actieve sub, versterker en 2 subs in 1) vind ik m zeker ok en 100% beter dan de subs die je onder de stoel bijv. kan plaatsen.

Je moet niet verwachten dat je je kentekenplaten los kan laten trillen, maar hij doet zn werk.

Ik heb in mn vorige auto en mtx rt12Av gehad, zo een bass komt er natuurlijk niet uit. Maar de hoge en lage tonen pakt ie prima!

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!