Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het zijn inderdaad de Pamplonas die in het zilver en antraciet kunnen, Sebring is enkel in het zilver beschikbaar bij ons
Op zich niet zo vreemd. Per land worden daar keuzes in gemaakt qua mogelijke configuraties/opties.Apart dat daar verschil in zit. Hier in Nederland kan je bij de configurator lichtmetaal en zwart kiezen voor de Sebring velgen.
Op zich niet zo vreemd. Per land worden daar keuzes in gemaakt qua mogelijke configuraties/opties.
Ja daar kwam ik laatst ook achter. Ik zat toen een video te kijken van een Polo model 2020 uit (ik meen) India en daar zag het hele interieur er anders uit. Leek wel een model eerder dat zij daar hadden. En dit is mij al vaker opgevallen in videos. Kan dit kloppen of waarom is dit?
Nou, in India produceren ze ook de vorige model..AW hebben ze daar nog niet.
Heeft met kosten/marktwerking te maken daar.
Vind deze velgen mooier dan zwarte !
En nu genieten maar
Nou, in India produceren ze ook de vorige model..AW hebben ze daar nog niet.
Heeft met kosten/marktwerking te maken daar.
Als je een video uit india kijkt van het 2020 model en ze hebben daar nog niet de AW dan valt je toch wel op dat de buitenkant er uit ziet als het vorige model?
en dan dus het interieur ook...
Omdat jij zegt dat ze de AW nog niet hebben daar en degene boven jou zegt het 2020 model te zien op youtube in indiaWaarom citeer je mij haha.
Omdat jij zegt dat ze de AW nog niet hebben daar en degene boven jou zegt het 2020 model te zien op youtube in india
geen idee als hij zegt het 2020 model daar wel te zien maar hem er oud uit vond zien, dan heeft die of geen verstand van het nieuwe model of geen verstand van het oude model haha! ik hou het gewoon bij NL, sowieso knap als je AW filmpjes kijkt en er 1001 zijn en dan in india uit komt haha
Waarom citeer je mij haha.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.