Auto licht schakelaar polo 6r

Fijn weekend iedereen,

Ik had deze week een auto licht schakelaar besteld via ali express met dat sensortje in het knopje verwerkt. Zag er mooi uit en de prijs was ook mooi. Alleen merk ik dat die het voor geen meter doet. Reageert niet op licht en de ch/lh functie werkt niet helemaal naar orde: als ik de auto vergrendel springen de lampen pas aan na een aantal seconden en dan gaan ze spontaan aan en uit. Tevens gaat het contact ook aan (raar) terwijl de sleutel niet in het contact zit. Ik wou even weten of iemand meer ervaring heeft met deze schakelaars. Ik ben van plan toch een te nemen met een losse sensor die bij het raam moet in de hoop
Dat die het wel goed doet. Alleen wilde ik weten of het niet een mogelijkheid is een regensensor te monteren en alles op de orginele wijze aan te sluiten ipv het beunwerk van ali express. Als iemand er meer over weet of me een handje kan helpen zou ik dat enorm waarderen!

Volkswagen  Polo 6r/6c  1.4 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!