Auto piept bij drempels

Je kan nieuwe rubbers plaatsen of de complete draagarm vervangen, daar zitten de rubbers al in.
Als je dan een beetje handig ben kan je het zelf.

Als je alleen de rubbers doe heb je een pers nodig.

Alle rubbers voor de vooras incl stabilisator rubbers zit je rond de 30euro(beetje merk spul)
Garage heeft natuurlijk wel eenpers, ik zal ff googlen voor de rubbers
 
Volkswagen  Polo BLUE GT  1,4 TSI 200PK 
Heb in november mijn draag armen voor compleet vervangen omdat de rubbers versleten waren.
Het kraken was tot vorige week weg, nu is het weer terug.
Ik zou niet speciaal de rubbers of complete draag armen gaan vervangen omdat ze kraken.
Neem het voorlief het is een echte polo kwaal.
 
Volkswagen  Polo team 6r  1.2tsi 105pk 
Heb in november mijn draag armen voor compleet vervangen omdat de rubbers versleten waren.
Het kraken was tot vorige week weg, nu is het weer terug.
Ik zou niet speciaal de rubbers of complete draag armen gaan vervangen omdat ze kraken.
Neem het voorlief het is een echte polo kwaal.
Hier nog een! Ook nwe draagarmen
Kraak ook terug
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Volgens mij is dat gekraak ook alleen bij lage temperaturen,in het voorjaar/zomer geen last van gekraak van rubbers met het nemen van drempels:cool:
ik heb mijn polo sinds april in de zomer was er geen sprake maar toen het koud begon te worden hoorde ik het wel, ik denk dat ik gewoon nog een keer zal insmeren en dan zie ik hoe het gaat in de zomer.
 
Volkswagen  Polo BLUE GT  1,4 TSI 200PK 
Heb in november mijn draag armen voor compleet vervangen omdat de rubbers versleten waren.
Het kraken was tot vorige week weg, nu is het weer terug.
Ik zou niet speciaal de rubbers of complete draag armen gaan vervangen omdat ze kraken.
Neem het voorlief het is een echte polo kwaal.

Bij mijn was het 1 jaar weg, nu is het af en toe heel licht hoorbaar.

Kraken is meer een vw kwaal Stick Out Tongue
Hebben er heel veel last van
 
Het is een meer voorkomend ding helaas en niet alleen bij de polo maar vele vag modellen . rubbers worden harder en gaan bijgeluiden geven van de stabi en de draagarmrubbers. dik invetten lost het (tijdelijk) op maar een definitieve oplossing helaas niet
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!