Auto poetsen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Verwijderd lid 195
  • Startdatum Startdatum
emiel10 zei:
goede tip ger!!! van het weekend eens even langs gaan, loopt echt de spuigaten uit met de polo. Kun je daar gewoon met je eigen emmertje aan de gang? Is toch echt een box en geen straat he>?

Kan ik overigens ook muntjes kopen daar of moet ik die via internet bestellen?

Tijd voor een poetsmeeting daar! :)

Ger ik moest werken jij hebt ook niet gebeld gemaild of gepbt!

Ik moet even kijken of ik dadelijk ga of morgen want ik moet alles nog halen en klaar zetten voor mn verjaardagsfeestje vanavond :mrgreen:

Ja verjaardagsfeestje :) ben vandaag nog niet jarig. Dat is maandag pas maar daar hoort natuurlijk een feessie bij :D :D

Ik heb afgelopen week een autobrite foamlans aangeschaft en vandaag voor het eerst gebruikt. Eerst de auto afgespoten met de tuinslang. Dan de spuitlans aansluiten op de hogedrukreiniger, 100ml speciale zeep in de fles aanvullen tot 1 liter met warm water (60 graden) en spuiten maar. Ik moet zeggen het werkt best wel goed. Het is wel even uitvogelen hoe je de lans zo goed mogelijk af moet stellen voor een dikke schuimlaag op je auto. Het schuim weekt het vuil los van je lak en na zo'n 7 a 8 minuten spuit je de auto met de tuinslang helemaal af en je auto is dan echt schoon. Daarna kun je zonder problemen je auto verder met de hand wassen en heb je geen last van vuildeeltjes die kunnen gaan krassen tijdens de wasbeurt.
En het is ook nog eens leuk speelgoed zo'n foamlans, lekker 'sneeuw' spuiten.:lol::lol::lol:

Die slag adellijke bloeding gaf ook wat troep
_skinscared__by_sereneworx.gif

Laatst bewerkt door een moderator:
ghe ghe, en dat voor 1 zichtbaar slangetje :-|

Vergeet niet om morgen naar de dealer te gaan met je homokineet!

En nu succes met poetsen:geek:

Eerst afgelopen donderdag de wagen 3x (!!) met warme hoge druk spoelwater afgespoeld, zodat het allerergste vuil en pekel (incl. in de wielkasten) eraf was. Gisteren nog 's afgespoeld en 'm heerlijk gewassen. Het werd echt tijd, maar door de kou en de neerslag van de afgelopen weken had ik er heel weinig zin in om 'm te wassen. Nu staat ie weer te glimmen (voor zolang het duurt)
Ook maar 's het achterlicht aan de bestuurderskant eruit gehaald, want dat was aardig vochtig geworden van binnen. Alles droog gemaakt, en het dunne afdichtrubbertje wat in het gedeelte zit waar de lampjes in zitten, heeeel voorzichtig droog gemaakt en opnieuw erin gelegd.
Zou dit rubbertje besteld kunnen worden of motten we dan de sloop op en daar ff neuzen? Het valt mij wel op dat bij heel veel 9N3's het achterlicht aan de bestuurderskant vochtig of zelfs zo nat is, dat er echt vissen in gekweekt kunnen worden. :-?

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!