Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Commandant 4 doe ik t altijd mee
W hadden t toch niet over de lak maar t uitlaatsierstukDat meen je toch niet werkelijk. Voor de nieuwere lakken zoals de auto van jouw moet je commandant helemaal niet willen gebruiken.
Verder ben ik nu zelf de spullen van Chemical Guys en nog een beetje Poorboys aan het gebruiken. Maar chemical Guys heeft mijn voorkeur.
http://www.chemicalguys.eu/index.php/review/product/list/id/319/category/41/
Dat meen je toch niet werkelijk. Voor de nieuwere lakken zoals de auto van jouw moet je commandant helemaal niet willen gebruiken.
Verder ben ik nu zelf de spullen van Chemical Guys en nog een beetje Poorboys aan het gebruiken. Maar chemical Guys heeft mijn voorkeur.
http://www.chemicalguys.eu/index.php/review/product/list/id/319/category/41/
We praten over de uitlaat he.
Kan, ik ga altijd even een stukje de snelweg op. Dan is de auto daarna ook keurig droog
Helemaal gelijk in Ik gebruik hem dagelijks dus als er na 10 min alweer vliegen opzitten so be it. Hij staat altijd buiten en heeft het dus zwaar te verduren.
Vanavond nog even ervoor gaan liggen in de wasbox even de resten van het konijn wegspuiten.................... Ze stak zo ineens over en remmen had geen zin een doffe plof volgde waarna ik ze in de binnenspiegel zag liggen.
Eind vorige maand een air force blaster sidekick :shock: besteld bij carclean. Dit is zeg maar een soort fohn voor je auto.
Je kent het wel, je hebt je auto gewassen en droog gemaakt. Je gaat er weer mee rijden en het eerste wat je ziet is dat er nog water uit je buitenspiegels loopt. Met zo'n Air Force Blaster blaas je al het water uit je buitenspiegels, ideaal. Ook makkelijk voor het drogen van je boven-en ondergrille (ook zo'n pokkenwerkje met een droogdoek) Je kunt er alle kieren en naden mee droogblazen zoals bij je achterlichten en onder je koplampen. Wat te denken van de gaten in je velgen voor de wielmoeren?
Het kost een paar euro maar het is echt de moeite waard.
Bekijk bijlage 760
Is een doodgewone compressor hier niet geschikt voor? Of kent dit apparaat bepaalde voordelen tegenover een compressor?
Laatst Meguiars NXT ALL Metal Polysh gekocht. Denk half uurtje bezig met 4 velgen te voorzien van dit spul.
Ruikt lekker! Maar had niet echt het idee dat ze er meer door gingen glimmen. Schijnt wel goed te zijn voor de velgen (reinigt voed en beschermt zeggen ze).
Je doet er wel ultra lang mee want er is net 5% uit het potje na deze klus!
Carclean.nl productinformatie: Meguiars NXT Generation All Metal Polysh - 142 g : G13005
Oke ik ga de knuppel in het hoenderhok gooien, Waarom zoveel geld uitgeven aan het poetsen van je auto ik heb dit namelijk afgelopen zondag gedaan vervolgens rij ik een paar kmter over de snelweg mn hele auto VOL met vliegen ik ga er echt mee kappen! Als de vliegen t niet doen doet de regen het wel en als de regen het niet doet dan is het wel een vrachtwagen waar je achter rijdt die het 1 en ander verliest etc!
Helemaal mee eens, zo voel ik me ook altijd.. en toch sta ik ieder weekend weer te wassen xD Omdat ik bij een vieze auto helemaal een ''klote'' gevoel krijg. En als ik die kleine jongen weer helemaal schoon zie staan voor de deur ben ik meteen weer vrolijk. Ook altijd grappig om de reacties van voorbij gangers aan te horen en een beetje mensen kijken
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.