Auto schoonmaken

wasbox
alle stappen
kost me maar 2euro.
is tie weer perfect schoon,
en in de hotwax.

en eens in t jaar wil ik m kleien.
met zo'n groen blikje.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
dio zei:
wasbox
alle stappen
kost me maar 2euro.
is tie weer perfect schoon,
en in de hotwax.

en eens in t jaar wil ik m kleien.
met zo'n groen blikje.

Ik doe nooit de volledige wasbox stappen .
Zelf sla ik altijd de borstel over (krijg je ongelofelijke waskringen van) .
Beter is gewoon afspuiten en dan met een emmertje en washandschoen .
Beetje Meguiars erin en hoppa :)
Verminderd de kans op waskringen .
Daarna terug even afspoelen , hotwax en laatst droogspoelen ofzoiets Big Grin
 
Als je hem eerst gaat droogrijden en dan daarna nog de laatste druppeltjes weghaalt.. dan heb je toch grote kans dat er weer vuil op zit.. van vliegjes ofzo.. die je hebt meegenomen tijdens het droogrijden :roll: oftwel door het droogzemen.. krijg je dan krasjes van het vuil, wat er weer op zit.
 
Zo makkelijk ? :lol:

heb van de week ff bij me schoonouders de slang er op gezet.
Effe (heel snel) gewassen en weer afgespoeld.
meeste vuil was er er weer af, maar in ieder geval klopte me kentekenpapieren weer, daar stond op "zwart" maar mijn Variantje was grijs !! hahaha
Oke nu is ie weer geel van één of ander stuifmeelzooi!
Maar denk dat ik gewoon ff een emmel ga kopen en dan bij de wasstraat met de hand wassen en daarna weer afspoelen.

Trouwens, zo'n washandschoen is me toch wel een uitkomst, lekkerder dan een spons.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!