Heb jij een idee hoe ik er achter kan komen welke veerpoot oorspronkelijk hoort bij mijn auto, op basis van het chassis nummer?Meestal is het meten van midden velg(naafkapje) tot onderkant zijscherm “.
VW
Polo AW
TSI
Heb jij een idee hoe ik er achter kan komen welke veerpoot oorspronkelijk hoort bij mijn auto, op basis van het chassis nummer?Meestal is het meten van midden velg(naafkapje) tot onderkant zijscherm “.
Sjonge jonge, kut volkswagen heeft een veerpoot aan het rechter zijde gemonteerd wat normaal voor links is ben ik net achter gekomen, dinsdag heeft de dealer een probleem.Heb je de schade zelf gemaakt met 2e hands onderdelen ?
Enigste wat je kan doen is het onderdeel nummer vergelijken met wat de VW dealer aangeeft in hun systeem.
Uhm, dat kan toch helemaal niet? Hoezo kom je daar nu achter? Op basis van welke gegevens? Volgens mij zijn ze allebei hetzelfde..Sjonge jonge, kut volkswagen heeft een veerpoot aan het rechter zijde gemonteerd wat normaal voor links is ben ik net achter gekomen, dinsdag heeft de dealer een probleem.
Probleem opgelost, mag slotje op dealer heeft nieuwe veerpoot geleverd en gemonteerd. Bedankt voor het meedenken allen! foto's volgen!Volgens mijn kan dat niet.
Want normaal gesproken zijn de dempers het zelfde.
@Antera zit er verschil in dempers links en rechts bij een AW?
Mooi! Het was dus zoals je zei?Probleem opgelost, mag slotje op dealer heeft nieuwe veerpoot geleverd en gemonteerd. Bedankt voor het meedenken allen! foto's volgen!
Ja 2 verschillende veerpoten, herkend aan het aantal punten wat op de veer zat, de rechter was slapper dan de linker kant. Als coulance zelfs gratis onderhoudbeurt gekregen beter kan niet! Thnx Pon!Hier ben ik nou eigenlijk ook wel benieuwd naar. Kan @MarcoWeers hier nog antwoord op geven voor dit op slot gaat?
Zijn er daadwerkelijk verschillen in de 2 veerpoten?
En zo ja, hoe ben je hier achter gekomen?
Ja 2 verschillende veerpoten, herkend aan het aantal punten wat op de veer zat, de rechter was slapper dan de linker kant. Als coulance zelfs gratis onderhoudbeurt gekregen beter kan niet! Thnx Pon!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.