Autolader ontploft

andy1995

Bekend lid
725
52
47
Paar dagen geleden begon ik een autolader te gebruiken die ik al tijdje in bezit had, ik liet hem op een dag altijd in het 12V poort zitten. Na een 1 dag of 2 begon ik de auto te starten en hoorde ik hem ontploffen en kwam er een nare geur en rook uit. Het was tenslotte een 5 euro autolader, maar alsnog. Heeft iemand er ervaringen met dit soort gebeurtenissen?

Volkswagen  Polo BLUE GT  1,4 TSI 200PK 
Bij het starten trekt de startmotor nog al wat stroom van de accu, dat moet ie wel kunnen leveren, kan de accu dat niet aan en er is een 12 volts voedingsbron aanwezig dan wil die het uit die bron trekken. maar als die bron de stroom niet kan leren zal deze overlijden, een goede lader kan het wel aan.

Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
  • Leuk
Waarderingen: Martien
[emoji20] Praten toch over verschillende apparaten, ik dacht aan een acculader maar niet aan een USB lader. Sorry

Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk

Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
Bij het starten trekt de startmotor nog al wat stroom van de accu, dat moet ie wel kunnen leveren, kan de accu dat niet aan en er is een 12 volts voedingsbron aanwezig dan wil die het uit die bron trekken. maar als die bron de stroom niet kan leren zal deze overlijden, een goede lader kan het wel aan.
betekent dat dan dat mijn accu zwak is?

idd even iets anders erin doen dan weet je of die werkt.
Kijk alles komt uit china tegenwoordig ook wat je in nl koopt maar dan weet je zeker dat ze getest zijn en voldoen aan europese eisen.
Ben trouwens zelf ook helemaal aligek hoor, maar ik probeer toch op de kwaliteit te letten en niet het goedkoopste daar te kopen.
Altijd goed kijken naar foto's, omschrijvingen, en vooral recensies.

Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
  • Leuk
Waarderingen: Hansstaal
idd even iets anders erin doen dan weet je of die werkt.
Kijk alles komt uit china tegenwoordig ook wat je in nl koopt maar dan weet je zeker dat ze getest zijn en voldoen aan europese eisen.
Ben trouwens zelf ook helemaal aligek hoor, maar ik probeer toch op de kwaliteit te letten en niet het goedkoopste daar te kopen.
Altijd goed kijken naar foto's, omschrijvingen, en vooral recensies.
is goed bedankt, ff een random vraagje. hoeveel kost het ongeveer om je versnellingsbak olie te verversen, bv bij een kwikfit of profile?

Mocht je geen brug of put hebben en het toch zelf willen doen.

Achterwielen op de stoep en dan voor opkrikken dan heb je wel genoeg ruimte.en anders leuk je hem achter op en voor nog hoger.

Als je maar zorgt dat de auto vlak staat.

Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!