Ik ga eerst de bumpers monteren en kijken of de afstelling juist is.
En als alles perfect is en mooi aansluit dan wil ik best mensen helpen om deze aanpassing tegen vergoeding te maken.
Het is wel erg sterk folie moet ik zeggen. Dat je het gat door het folie heen ziet komt, omdat ik dat even zichtbaar wou maken door er met mijn vinger iets op te drukken (kijken of ik een beetje recht geplakt had ). Andere kant is nog mooi strak, zelfs na paar keer open en dicht doen van de achterklep. Ik wacht de nieuwe dempers nog even af en misschien dat ik dan nog wel een tweede laag folie erover heen plak voor de stevigheid.
Klopt. Heb er niks vanaf gehaald. Wou het eerst zonder de pufferbumpers proberen. Iets eraf halen kan altijd nog dacht ik Als je trouwens niet aan folie kan komen heb ik nog wel wat voor je. Heb twee grote stroken van het schadebedrijf meegekregen..
Mooi weer mod in winter werkt het helaas niet
Mooi weer mod in winter werkt het helaas niet
Inderdaad geen puffers oid.Ook geen puffers oid nodig? Nog goed te sluiten verder? Met als enige nadeel onder bepaalde temperatuur niet werkend?
Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.