Aha [emoji3][emoji3]zou dat het zijn? , ga ik proberen.En als je twee keer op de knop drukt?
Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk
Volkswagen
Polo AW Highline
1.0 115 PK DSG7
Aha [emoji3][emoji3]zou dat het zijn? , ga ik proberen.En als je twee keer op de knop drukt?
Nee dus blijft "mooi" gesloten[emoji3], jammer als je dat wilt modificeren. [emoji848]Aha [emoji3][emoji3]zou dat het zijn? , ga ik proberen.
Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk
Kwam deze ook tegen.
Maar kan geen filmpje van ze vinden hoe ze erin gezet worden, alleen t resultaat.
En prijsig. Maar misschien voor inspiratie?
https://schaefer-metallverarbeitung...8-a5d41479d6a7.mobile/de_DE/?ObjectID=9026669
Kun je misschien een video laten zien hoe die werkt? Als je de auto nog hebt@Huzaar Ik heb zelf de gasveren van de seat geprobeerd en de sirocco puffers voor mijn 6C. Enige was dat ik heel hard moest duwen om mijn kofferbak dicht te doen. Ook had ik een speling vanwege de puffers. Zelf heb ik nu springveren op mijn originele gasveren gezet van GB-Tuning. Het is iets goedkoper en werkt beter vind ik zelf.
Ik durf alleen niet te zeggen of het voor je polo AW werkt vanwege de afmetingen en de dikte.
Kijk even op hun website:
https://www.gb-tuning.de/go-simply-automatische-heckklappe-vw-polo-6r-3-5-tuerer-2009-2013
Kun je misschien een video laten zien hoe die werkt? Als je de auto nog hebt
Zie ik daar nu hallogeen kofferbakverlichting?Ik heb een setje veren gekocht op e bay.
Werk heel goed op de AW, ook in de winter.
Niets moeten coderen.
Als je de standaard halogeen vervangt voor een led lampje of een originele led module bij een polo AW, blijven ze zwak branden als je de klep dicht hebt.Zie ik daar nu hallogeen kofferbakverlichting?
Weerstand ertussenAls je de standaard halogeen vervangt voor een led lampje of een originele led module bij een polo AW, blijven ze zwak branden als je de klep dicht hebt.
Ook als je er 4 originele led modules aan hangt.
Dat duurt een minuut of 5 en dan gaan ze uit, ik denk omdat de bcm dan uit gaat.
Dus als jij een goed wekende optie hebt.....
Mijn gasveren beginnen slecht te worden, of ik gebruik mijn kofferbak te weinig. Vaak als ik 'm net open heb gehad en ik hem na een tijdje op dezelfde dag weer wil open doen met de sleutel wil hij niet helemaal goed open, tenzij ik hem even help. Heel sporadisch schiet hij dus zelf niet open.Ik heb een setje veren gekocht op e bay.
Werk heel goed op de AW, ook in de winter.
Niets moeten coderen.
Nog even iets lastiger maken,Weerstand ertussen
5 watt
Ah goeie test in principe. Wel parallel geschakeld?Nog even iets lastiger maken,
ik had het getest met het originele lampje wat ook een 5 watt is,
en dan dus de 4 led units eraan verbonden over het lampje om te testen. (In totaal dus 5 lichtpunten tegelijk eraan)
En dan blijven ze zwak branden, en gaat het lampje wel uit.
Ik twijfel dus of de 5 watt weerstand iets anders doet dan het 5 watt lampje.
Hier heb ik mijn gasveren gekocht. Werken perfect, nog altijd. Ook in de winter.Mijn gasveren beginnen slecht te worden, of ik gebruik mijn kofferbak te weinig. Vaak als ik 'm net open heb gehad en ik hem na een tijdje op dezelfde dag weer wil open doen met de sleutel wil hij niet helemaal goed open, tenzij ik hem even help. Heel sporadisch schiet hij dus zelf niet open.
Helaas niet meer leverbaarHier heb ik mijn gasveren gekocht. Werken perfect, nog altijd. Ook in de winter.
Niets moeten coderen of aanpassen. Gewoon monteren en hopla..
Automatic trunk opener for VW Polo 5 & 6 gen. ( 2009-2020 ) | eBay
Automatic trunk opener for VW Polo 5 & 6 gen. ( 2009-2020 ) | Motoryzacja: Części, Części samochodowe i akcesoria, Karoseria, mocowania i akcesoria | eBay!www.ebay.pl
Oei. Das idd wel jammer dan.Helaas niet meer leverbaar
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.