Automatische lichten

Hoi allen,

Het zal ongetwijfeld al een keer uitgezocht/gevraagd zijn maar ik kon het met de zoekfunctie niet vinden.

Ik heb een Polo GTI met Xenon. Nu rij ik eigenlijk altijd met mijn lampen aan en zou eigenlijk gewoon de lichtschakelaar in de AAN stand willen laten. Dus als je dan de sleutel eruit haalt dat je geen irritante piep krijgt maar dat je lampen gewoon uit gaan en zodra je het contact weer omdraait je lampen weer aan gaan.

Dit heeft de Golf bijv wel en zelfs mijn moeders Corsa heeft dit (ook zonder lichtsensor). Is dit ook mogelijk op de Polo dmv bijv Vagcom?

Thanks!
 
Bij de 6r van de mama staan haar lichten standaard al constant aan, ongeacht of het nu licht of donker is(ik neem aan doordat ze geen dagrijverlichting optie gekozen heeft ofzo) dus dit moet zeker mogelijk zijn mbv vagcom!
 
Met xenon is dit niet aan te raden.
Je ballasten krijgen nl. iedere keer bij het aanzetten van de motor een flinke opdonder.
Ik weet niet beter, dat je eerst de motor start en dan je xenon pas aanzet...
 
Met xenon is dit niet aan te raden.
Je ballasten krijgen nl. iedere keer bij het aanzetten van de motor een flinke opdonder.
Ik weet niet beter, dat je eerst de motor start en dan je xenon pas aanzet...

Begrijp ik dat als je Xenon activeerd in je auto (via VAGcom), dat hij in stand 1 de lichten niet automatisch aanzet ? Stand 2 is bij mij dagrijverlichting. Stand 3 is verlichting en dashbordverlichting aan.
 
BMW  1 serie  1.6 
Bij de BMW van mijn vader gaan de lampen inderdaad pas aan na het starten van de motor. Maar wel automatisch, maar dit is dus niet te regelen met vagcom op de Polo?

Dacht het niet, nog niemand tegengekomen die dit voor elkaar heb gekregen.
Misschien even een belletje naar Jela doen, waarschijnlijk weet hij het antwoord voor je.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!