Brian@soest
Lid
Link:
V3.7 werkte top op mijn Galaxy.
Thanx!
Ik kan de V3.7 niet vinden,de ander app werkt niet helaas..
Volkswagen
Polo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Link:
V3.7 werkte top op mijn Galaxy.
Ik heb er een van WarriorsArrow met bluetooth. Werkt erg mooi. Heb je ook gelijk comming home en leaving home verlichting erbij.
de mijne zonder bt doet het al 2 jaar zonder problemenDit ziet er wel intresant uit en ben ik ook naar opzoek, het is nou enige tijd na dat u dit aangeschaft heeft en is mij de vraag of het nog steeds werkt naar behoren?
Fijn om te horen, is dus wel betrouwbaarde mijne zonder bt doet het al 2 jaar zonder problemen
bij mij wel.Fijn om te horen, is dus wel betrouwbaar
Aah oke naja dan is het afwachten hoe het werkt zal het met de tijd eens gaan bestellenbij mij wel.
andere zeggen dat ze storing kregen.
je moet het treffen denk ik...
Dit ziet er wel intresant uit en ben ik ook naar opzoek, het is nou enige tijd na dat u dit aangeschaft heeft en is mij de vraag of het nog steeds werkt naar behoren?
Weet iemand misschien welke app je nodig hebt voor de bluetooth functie van de warrior?
Ik stel mijn vraag hier ook nog maar even, aangezien het geen geheel nieuw topic behoeft. Als ik zo'n automatische lampschakelaar in mijn auto installeer, en het is overdag, gebruikt de schakelaar dan de dagrijlichten (in mijn bumper) of de stadslichten? En kan je dit instellen?
Even off topic maar ik vroeg het me zo af
Dat kan je - met een bluetooth schakelaar - instellen inderdaad. Bij alleen stadslicht aan staan overigens ook je DRL aan en dat ziet er ook weer tof uit. Bij dimlicht gaan de DRL automatisch weer uit. Je hebt dus geen invloed op de DRL (want dit is fabriek-af zo ingesteld), maar je kan dus wel kiezen of je lampen uit staan (= DRL aan), stadslicht (= DRL aan) of dimlicht (= DRL uit) moet branden overdag.
EDIT:
Ik heb hem dus overdag op stadslicht staan (is DRL aan) en dan i.c.m. een Duman Customs US lights module. En dat ziet er zo uit:
Dat lijkt enorm vet! Heb je ook een linkje voor jouw module? En is het een met een sensor in de knop of een op draad?
Mét draadje, maar die zie je verder niet.
US $37.15 |Warriorsarrow Auto Koplamp Koplamp Schakelaar Lichtsensor Module Bluetooth Upgrade Voor Vw Golf MK4 Jetta 4 Passat B5 Polo Bettle|headlamp switch|headlight sensorauto headlight sensor - AliExpress
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.comnl.aliexpress.com
Heb er ook een demo'tje van gemaakt:
Weet heb je m verstopt dan... het draadje?Mét draadje, maar die zie je verder niet.
US $37.15 |Warriorsarrow Auto Koplamp Koplamp Schakelaar Lichtsensor Module Bluetooth Upgrade Voor Vw Golf MK4 Jetta 4 Passat B5 Polo Bettle|headlamp switch|headlight sensorauto headlight sensor - AliExpress
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.comnl.aliexpress.com
Heb er ook een demo'tje van gemaakt:
Als je zo 1 zonder draadje doet moet je denk ik wel de functie van het automatisch licht al hebben lijkt mijIk zou er gewoon eentje zonder draad kopen zoals deze: https://nl.aliexpress.com/item/4000...chweb0_0,searchweb201602_8,searchweb201603_53
Hoef je ook geen draad te verstoppen.
Hoeft nietAls je zo 1 zonder draadje doet moet je denk ik wel de functie van het automatisch licht al hebben lijkt mij
Ooh zo maar dat lijkt mij minder ideaal om je vaak ook met de interieur verlichting zit maar kan het mis hebben heb verder geen idee hoe de techniek werkt met dat soort elektronicaDe versie zonder draad heeft de lichtsensor in de schakelaar zitten, dat is het kleine oogje dat erop zit.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.