krisrock
Premium lid
Uiteindelijk toch gegaan, kom ik daar. FOCK. kaartje vergeten.... Heb dus nogsteeds het kaartje liggen hahah
Nog en keertje heen[emoji14]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Uiteindelijk toch gegaan, kom ik daar. FOCK. kaartje vergeten.... Heb dus nogsteeds het kaartje liggen hahah
kaartje mooi verkochtNog en keertje heen[emoji14]
Iemand nieuwe Impreza gezien? 86.000 euro, niet normaal. Die zal je dus ook niet zien rijden in Nederland.
Ik vindt de nieuwe Seat Leon ontzettend mooi, ook het interieur!
Helaas ging het niet door dit jaar. Had geen zin om alleen te gaan.Ben het wel van plan maar weet nog niet zeker.
Iemand nieuwe Impreza gezien? 86.000 euro, niet normaal. Die zal je dus ook niet zien rijden in Nederland.
Ik vindt de nieuwe Seat Leon ontzettend mooi, ook het interieur!
en de 555 stickersMiste alleen de gouden velgen[emoji14]
Ow ja, die opleiding die ik vroeger ook had willen doen.
En die school waar je zelf nog je brandstof moet betalen om naar de RAI te komen. (laatst ergens een heel verhaal daar over gelezen. Vond het best schokkend)
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.