Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
kan dit of is de afwijking te groot is een paar km verschil is dat verantwoordEn de vraag?
Ja vindt ik ook is mischien 2km overal rij je wat sneller et waarde heb ik gelijk gehouden et 40 dan hangt het ook niet zo aan het wiellager als ik bv 80 rij dan is het 82Ik vind het verschil wel erg mee vallen. De afwijking is wel toegestaan toch? En 225 banden zijn aanzienlijk goedkoper dan 215 banden.
bij deze maat gaan de banden 6mm meer naar buiten te staan dat is niet veel of welAfwijking is minimaal, kan je gewoon doen.
Ik was ook van 215 naar 225 gegaan waardoor er een verschil kwam. Heel toevallig waren de voorste lagers aan vervanging toe bij de eerstvolgende APK. Het zal zeker een klein verschil gemaakt hebben.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.