Barry's R-Line voor reparatie verv. vervoer een UP! ;-)

Vandaag de wagen bij de dealer gebracht voor een garantiegevalletje.

Het buitenste rubber van het panoramische dak leek uitgedroogd en in geopende stand zaten er scheurtjes in het rubber.
Dit wordt netjes gerepareerd.

Als vervangend vervoer een UP! Best een grappig karretje!

 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Pfff, jezus man, ik schrok me dood :lol:
Ik denk wat heb je gedaan met die bak, maar gelukkig alleen een rubber en een keurig garantie gevalletje :)

Maar best leuke dingen ja, heb er ook voor de gein naar gekeken met m'n pa toen hij aan 't kijken was voor een nieuwe auto :lol:
(hij rijdt nu een Touran ff voor de duidelijkheid Stick Out Tongue)
 
VW  6R  1.2TDI 
Pfff, jezus man, ik schrok me dood :lol:
Ik denk wat heb je gedaan met die bak, maar gelukkig alleen een rubber en een keurig garantie gevalletje :)

Maar best leuke dingen ja, heb er ook voor de gein naar gekeken met m'n pa toen hij aan 't kijken was voor een nieuwe auto :lol:
(hij rijdt nu een Touran ff voor de duidelijkheid Stick Out Tongue)

TOURAN -> UP! , wel een verschilletje ;) hahaha
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Is een goed idee Bas!

Ik heb er vandaag een aantal km-ers mee voor de boeg dus dat komt goed!

Zal ook wat meer foto's plaatsen dan! (let wel op het UP! forum dan ;) )
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
hier ook een garantiegevalletje. Mijn polo (maand oud) is vandaag bij de dealer voor een nieuwe voorruit, zit een productiefout in waardoor de hele ruit wazig is. vervangend vervoer: een hele kale golf.
 
@Polootje, +1, durfde het eerst niet toe te geven :) maar wat ABT ervan gemaakt heeft, afschuwelijk!

20122BVolkswagen2BUp2BABT2BSportsline-1.jpg

abt-up-.jpg
 
de UP! is zeker wel nice voor als boodschappenkarretje ofzo Big Grin en het kost ook geen fluit ....naja niks...het is in ieder geval goedkoop om te hebben...het zou duurder zijn als je een golf / passat zou nemen als tweede auto ;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!