Bas' Polo 6R Comfortline :: 2010 Volkswagen Polo 6R 1.4 16V

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Ja dat dacht ik ook inderdaad, met een waterjet uit een plaat RVS laten snijden en dan een beugel maken en aan elkaar (laten) lassen :)

alleen als je het gaat laten doen gaat dat je wel redelijk wat geld kosten, misschien beter zelf proberen te frezen (mits beetje ervaring en wat voorbereiding qua schema/tekening/maten enz..)

Uhm tja... Dusss.... die grille wordt het voorlopig even niet :P

Die R-Line bumpers zijn ineens akelig dichtbij :P

Aangepast ;)

Tevens is er weer iets nieuws onderweg voor de polo. Het zal voorlopig nog even blijven liggen want ik laat liever alles in 1 keer spuiten :ugeek:

foto van de meet gisteren:

22644951235338546961615.jpg

18355123533654696186046.jpg

Klopt, dit was op het einde van de dag. Had de meeting platen er al af en moest nog heel even naar het toilet ;)

Helemaal vergeten te melden!!!

Maarrruh ik heb een andere bumper gekocht welke nu onderweg is naar Venlo 8-)

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!