Polootje
Actief lid
Daar had ik ook niet aan getwijfeld!Zo. De Polo mag weer de weg opterug van de dealer en een verse apk tot 31-12-2015
![Wink ;) ;)](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Daar had ik ook niet aan getwijfeld!Zo. De Polo mag weer de weg opterug van de dealer en een verse apk tot 31-12-2015
Ik ook niethad m zelf al helemaal gekeurd op t werk
![]()
Ik hoop niet dat je ver hebt moeten rijden voor de GTI achterbumper, ik heb er vanochtend één opgehaald in Venlo....(voor mij 2x 1,5uur rijden)Tevens is de R-line achterbumper verkocht en heb ik zojuist een GTI achterbumper gekocht![]()
En je weet zeker dat het niet bij Bas was ? Hij woont in Venlo.Ik hoop niet dat je ver hebt moeten rijden voor de GTI achterbumper, ik heb er vanochtend één opgehaald in Venlo....(voor mij 2x 1,5uur rijden)
Nop, die jongen rijdt al even in een witte Sirocco. En Bas heeft zijn R-line bumper verkocht.En je weet zeker dat het niet bij Bas was ? Hij woont in Venlo.
Je velgen laten hoogglansverdichten kost ergens tussen de 500 en 800 euro afhankelijk van de staat van de velgen.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.