Bas' Polo 9N Highline ABT/GTI :: 2002 Volkswagen Polo 9N

Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: Bas' Polo 9n 1.4 16v Highline, Verlaagd zie P 35

Polo ziet er netjes uit man!!
Vind het niet misstaan de verlaging. Heb ik zelf ook sinds gisteren :)
Eindelijk is mn auto niet meer standaard.

24 April ook aanwezig bij de meeting..
 
Re: Bas' Polo 9n 1.4 16v Highline, Verlaagd zie P 35

Zo, vandaag weer school gehad en dus ook geld uitgegeven XD

Origineel lederen stuurtje gekocht:

[resize=450:3subdxnx]http://img508.imageshack.us/img508/8936/stuurtje.png[/resize:3subdxnx]
De 4 spaakjes bladderen af maar die worden dan geschuurd en in lakkleur gespoten Big Grin

En ook (ja dup tegen jou advies in, zo goedkoop kon ik m niet laten liggen) een TA Technix schroefset.


[resize=450:3subdxnx]http://img6.imageshack.us/img6/96/schroefset.png[/resize:3subdxnx]

En gisteren een MTX Composetje aangeschaft en gemonteerd, geluid is meteen 10x beter Big Grin

Tevens gaat de polo in de maand Mei naar de carrossier toe :)

Dan worden er booskijkers aan de kap gelast en wordt deze weer helemaal strak gemaakt.

En de voorbumper gaat de KT Plaat vanaf en dan het stootlijstje doorlopend gemaakt.

Dus volgende meet herken je m niet meer terug :)
 
Re: Bas' Polo 9n 1.4 16v Highline, Verlaagd zie P 35

Hoedenplank ben ik druk mee bezig Stick Out Tongue stond in de grondlak maar toch weer besloten het een en ander te veranderen Stick Out Tongue

Vandaag ook aan de linkerzijde (in het halfdonker) de rest van de composet ingebouwd. Geluid klinkt meteen een stuk beter.

Nu nog een mooie set zoeken voor achter die ook met speakers en tweeters achter het originele rooster passen :)
 
Re: Bas' Polo 9n 1.4 16v Highline, Verlaagd zie P 35

goed bezig! Big Grin
die update van jou klinkt wel nice!^^
btw ff 2 vraagjes Stick Out Tongue
ten eerste wat is er dan mis met zo'n setje? (sorry totaal geen kennis van dat soort spul :oops: )
en ten tweede is het in NL niet verplicht om een kenteken plaat voor te hebben? :roll:
of ga je je kenteken op je dak plaatsen als zo'n taxi bordje? :lol:
 
VW  6R  1.2TDI 
Re: Bas' Polo 9n 1.4 16v Highline, Verlaagd zie P 35

Kentekenplaat komt op een soort steuntje zoals bij onderstaande polo ;)

(is dan ook demontabel)
[resize=500:1wmpgju5]http://i279.photobucket.com/albums/kk136/Nico9N3/DSC_2703.jpg[/resize:1wmpgju5]

En je 1e vraag snap ik niet ?? Welk setje is wat mis mee??

Huidige verlagingsveren gaan me niet laag genoeg dus daarom een schroefset besteld.
 
Re: Bas' Polo 9n 1.4 16v Highline, Verlaagd zie P 35

Bas zei:
...
En ook (ja dup tegen jou advies in, zo goedkoop kon ik m niet laten liggen) een TA Technix schroefset.
...
dit bedoelde ik met m'n eerste vraag ;)
kvroeg me af wat er mis was met dat setje (of evt merk ofzo)? ;)

maar je kenteken plaat wordt wel nice! Big Grin
wordt echt een vette update van je bakkie ^^
ben best wel benieuwd naar hoe je polo er na de update's bij staat :mrgreen:
 
VW  6R  1.2TDI 
Re: Bas' Polo 9n 1.4 16v Highline, Verlaagd zie P 35

hej bas gruwelijk hoor word die gedeukte wagen van jou :mrgreen:

maar ok dan ik heb de zelfde set schroef set als die van jou dus als jij het gemonteerd heb maak ik snel een afspraak bij jou.

:cool:
 
Re: Bas' Polo 9n 1.4 16v Highline, Update P 37.

ikzelf geef je de raad bas (altijd een schroefset kopen want met veren is het meestal net niet laag genoeg ) maar zag dat je ta setje had gehaald ben zeer benieuwd

mvg brian
 
Re: Bas' Polo 9n 1.4 16v Highline, Update P 37.

@ Belev, je hebt helemaal gelijk. De veren zitten er totaal nog geen maand onder maar was ze na 10 minuten al zat omdat ik niet laag genoeg ging met de polo.

Heb toen tegen het advies van iedereen in toch die veren gekocht maar daar kom ik nu toch op terug. En daarom dus die schroefset aangeschaft. Die komt waarschijnlijk op zn laagst te staan :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!