Bas' Polo 9N Highline ABT/GTI :: 2002 Volkswagen Polo 9N

Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: Bas' Polo 9n ABT/GTI ZIE P50

Ik heb net voor een kapitaal aan poetsiddelen gekocht voor mijn (lastige kleur) zwart.
Ik heb door de vorige eigenaar ook best veel "swirls" in de lak.

Plan:
Wassen 2 emmersysteem
kleien
polijsten
voeden
toppen

Uitvoering:
een dag hard werken Stick Out Tongue
 
Re: Bas' Polo 9n ABT/GTI ZIE P50

@ Emiel10, Hij moet puur een keer goed gepolijst worden. Dat is gewoon iets wat ik echt niet aandurf.

Vandaag bij Soedje mijn wintervelgen weer opgehaald Big Grin Ze zien er stukken beter uit. Ik kreeg van hem nog de opmerking dat die van mij er altijd uit ziet alsof dr net gepolijst is :roll: :roll:
 
Re: Bas' Polo 9n ABT/GTI ZIE P50

this_thread_is_worthless_without_pics-1.gif
 
Re: Bas' Polo 9n ABT/GTI ZIE P50

Bas zei:
Vandaag bij Soedje mijn wintervelgen weer opgehaald Big Grin Ze zien er stukken beter uit. Ik kreeg van hem nog de opmerking dat die van mij er altijd uit ziet alsof dr net gepolijst is :roll: :roll:

Basssieeee! Thanks voor mn audio regelen he Big Grin. Ben blij dat het weer gebeurd is, + dat de auto 10kilo lichter is aan onnodige kabels.

Jammer dat je velgen niet helemaal lukten zoals we hoopten.... Maar ik maak het goed met de stickers ;)! (neem ik volgende keer je radio mee haha)
 
Re: Bas' Polo 9n ABT/GTI ZIE P50

Bas zei:
@ Emiel10, Hij moet puur een keer goed gepolijst worden. Dat is gewoon iets wat ik echt niet aandurf.

Vandaag bij Soedje mijn wintervelgen weer opgehaald Big Grin Ze zien er stukken beter uit. Ik kreeg van hem nog de opmerking dat die van mij er altijd uit ziet alsof dr net gepolijst is :roll: :roll:

Zijn die was krassen zo diep dan Bas? Ik heb een speciaal polijst middel voor autolakken om vogelshit en waskrassen te polijsten, daarna voeden met black hole en aftoppen met wax voor zwarte auto's moet toch lukken lijkt me! Je voelt de korrel niet eens en is er speciaal voor. Als je het binnen kunt doen......wel helpen uiteraard hé ;)
 
Re: Bas' Polo 9n ABT/GTI ZIE P50

Zijn die was krassen zo diep dan Bas? Ik heb een speciaal polijst middel voor autolakken om vogelshit en waskrassen te polijsten, daarna voeden met black hole en aftoppen met wax voor zwarte auto's moet toch lukken lijkt me! Je voelt de korrel niet eens en is er speciaal voor. Als je het binnen kunt doen......wel helpen uiteraard hé ;)

Die was krassen zijn vrij oppervlakkig maar er zitten ook andere krassen in en die durf ik echt zelf niet aan. Pap heeft een professionele polijstmachine maar die durf ik echt niet te gebruiken.
 
Re: Bas' Polo 9n ABT/GTI ZIE P50

Met de hand polijsten heeft het zelfde resultaat alleen meer arbeid! De waskrassen krijgen we der wel uit, krassen die te diep zitten gaat alleen et spuiten. de vuistregel is met je nagel voelen, voel je de kras gaat polijsten niet (meer).
Mocht je wat met die waskrassen willen laat maar weten, zaterdag ochtendje M.A.N-nen! ;)
 
Re: Bas' Polo 9n ABT/GTI ZIE P50

Top!!

Ow helemaal vergeten te melden hier. Vanmiddag op weg voor mn velgen. Op de A56 zat er een gat in de weg wat ik niet kon ontwijken. En dus vol er doorheen. Een eenorme klap en lv mn velg op 3 plaatsen ingedeukt/gescheurd en de rand vol stoeprandschade.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!