Bas zei:Vandaag bij Soedje mijn wintervelgen weer opgehaald Ze zien er stukken beter uit. Ik kreeg van hem nog de opmerking dat die van mij er altijd uit ziet alsof dr net gepolijst is :roll: :roll:
Bas zei:@ Emiel10, Hij moet puur een keer goed gepolijst worden. Dat is gewoon iets wat ik echt niet aandurf.
Vandaag bij Soedje mijn wintervelgen weer opgehaald Ze zien er stukken beter uit. Ik kreeg van hem nog de opmerking dat die van mij er altijd uit ziet alsof dr net gepolijst is :roll: :roll:
Zijn die was krassen zo diep dan Bas? Ik heb een speciaal polijst middel voor autolakken om vogelshit en waskrassen te polijsten, daarna voeden met black hole en aftoppen met wax voor zwarte auto's moet toch lukken lijkt me! Je voelt de korrel niet eens en is er speciaal voor. Als je het binnen kunt doen......wel helpen uiteraard hé
Bas zei:Die was krassen zijn vrij oppervlakkig maar er zitten ook andere krassen in en die durf ik echt zelf niet aan. Pap heeft een professionele polijstmachine maar die durf ik echt niet te gebruiken.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.