Bas' Polo 9N Highline ABT/GTI :: 2002 Volkswagen Polo 9N

Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: Bas' Polo 9n ABT/GTI -- Last Page, Automatische achterkl

die achterklep schiet wel hard open man..
wel een gave update zeg.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK (VDA tuning 248PK 416NM) 
Re: Bas' Polo 9n ABT/GTI -- Last Page, Automatische achterkl

Hard open schieten valt wel mee :) Net bij de praxis stond er eentje wel ff raar te kijken toen mn klep ineens open ging Stick Out Tongue

En glimmen dat ie doet nu. Poeh niet normaal meer :)
 
Re: Bas' Polo 9n ABT/GTI -- Last Page, Automatische achterkl

Dit is lak herstel ja, en daarna lak bescherming, hierdoor blijft de lak langer mooi en is hij makkelijker schoon te houden omdat vuil minder goed hecht op een goede wax...

Basis blijft het belangrijkste, je kunt een wax kopen van 300 euro, als de voorbewerking niet goed is heb je er niks aan...

Wassen (met 2 emmers)
Kleien
Polijsten (van grof naar fijn afhankelijk van de staat van de lak)
Sealant/Glaze
Wax

Dat zijn de stappen om maximaal resultaat te krijgen.
 
Re: Bas' Polo 9n ABT/GTI -- Last Page, Automatische achterkl

Dat van die achterklep mag je me ook een keer regelen als je wil, dat wil ik ook Stick Out Tongue Stick Out Tongue

Andere zuigers en die veertjes die erop zitten toch? Kun jij daar aankomen? De klep opnenen zit standaard op mijn auto, dus kabels trekken hoeft niet..

Auto zag er goed uit vanmorgen trouwens ;)
 
Re: Bas' Polo 9n ABT/GTI -- Last Page, Automatische achterkl

Ja die achterklep kan ik je regelen. Je hebt voor de 9n alleen die gasveren van de toledo nodig. Verder niks. Je moet wel flink kracht zetten om de klep weer dicht te krijgen maar dat vind ik niet erg.

Ja mijn collega's waren stik jaloers Stick Out Tongue Eigenlijk iedereen die ik tegenkom.
 
Re: Bas' Polo 9n ABT/GTI -- Last Page, Automatische achterkl

snap, is echt een dikke mod. Maar kun je dan niet een demper vervangen? Dan gaat hij minder zwaar dicht.

Maar dat regelen we wel een keer dan, zijn die veertjes niet nodig die je erop hebt zitten?
 
Re: Bas' Polo 9n ABT/GTI -- Last Page, Automatische achterkl

ik moet de mijne ook maar weer eens wassen/Cardetailen...het lijkt net een sticker dat alles maar aantrekt...zand/boomblaadjes/boomsappen...vuil op vuil als je weken je auto niet hebt gewast Stick Out Tongue
van het weekend maar eens flink knallen dan maar
 
Re: Bas' Polo 9n ABT/GTI -- Last Page, Automatische achterkl

Zo omdat ik het gisteren heel erg koud had op de meeting en het altijd zo ontzettend lang duurt voordat ik het dan eindelijk weer eens warm heb.

Vandaag de oplossing aangeschaft:

kontverwarming-1.png


Hopelijk is het goed in te bouwen en kan ik de schakelaars vervangen voor originele exemplaren.
 
Re: Bas' Polo 9n ABT/GTI -- Kontverwarming onderweg!

@ Ger, Nee niet ziek van de koffie. Wel een pijnlijk hoofd van de tandarts.

Het gaat gebeuren als ik een keer rustig de tijd heb en het pakketje binnen is.

Want ik moet nog genoeg doen aan de polo:

* Bodemplaat maken
* Stuurkolomschakelaar vervangen
* Mistlampen aansluiten
* Kofferbak verlichting repareren
En dan de stoelverwarming inbouwen.
 
Re: Bas' Polo 9n ABT/GTI -- Kontverwarming onderweg!

is een 9n geleverd met kontverwarming en is dat redelijk eenvoudig in te bouwen op originele wijze...? Want dat mis ik uit de Bora, die had leer met stoelverwarming :twisted: Lekkah !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!