Bas' Polo 9N Highline ABT/GTI :: 2002 Volkswagen Polo 9N

Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: Bas' Polo 9n ABT/GTI - Xenon

Ja dat is wel ideaal ja :)

Helaas is het niet gelukt om ze in de mistlampen te bouwen :(

De lampen die ik kreeg zijn veel te lang en komen tegen de reflector aan :roll:

Ik heb een mail gestuurd. Ik zal morgen of maandag wel antwoord krijgen. ;)

Het zal je vast ontgaan Zijn Maar ik heb al Zeker 1 maand terug het Zelfde probleem gehad met dat xenon in de mist lampen dat tegen de reflectoren Aan Kwam.

Dat is mij inderdaad ontgaan ja :P Maar het scheelt dat ze bij xenonlamp ook een korte versie hebben die hopelijk wel past.

Dat lijkt me eerder een 7000k kleur die je had steken? normaal gezien is 6000k echt witter... welk setje had je daar in steken?

Nope dit zijn gewoon de normale dikke versies. Er is plaats genoeg onder de kap :)

Joa, ik heb wel een gaatje geboord en er een popmoertje in gezet zodat ze ook echt vast zitten :)

Bas hoe heb jij je stads licht op dit moment?
Heb ook weer setje angel eyes besteld en 4300 k!

Volkswagen  Golf 7 R line 

Stadslicht heb ik voor niet. Ik heb mn US modules die ik van binnenuit apart kan schakelen. :)

Foto van de motorkap

[resize=600:22fo61ft]http://img821.imageshack.us/img821/4834/20120121113502.jpg[/resize:22fo61ft]

[resize=250:22fo61ft]http://images.wikia.com/gamaarhuilen/nl/images/6/69/Huilen-11628.jpg[/resize:22fo61ft]

Ziet er goed Bas, ook weer tevreden met je motorkap?

wat was er gebeurd met je motorkap?

Heb je de xenon zelf ingebouwd? Jij hebt natuurlijk wel angel eyes.......

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!