Bas' Polo 9N Highline ABT/GTI :: 2002 Volkswagen Polo 9N

Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: Bas' Polo 9n ABT/GTI - Xenon

Bas zei:
Of ik ben af en toe te ongeduldig volgens sommige mensen ?Stick Out Tongue


soms niet all te vaak hebben we allemaal wel eens dat we ongeduldig zijn ;)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gewoonjan zei:
Je bent jong, dan mag dat Stick Out Tongue

en ook als je wat ouder bent ;)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bas zei:
Gelukkig Stick Out Tongue Och ja, als er dan een meer ervaren persoon je er mee helpt is dat ook fijn :)

Ger Bedankt ;)

Bas we zijn er voor elkaar te helpen toch ;)


groeten ger
 
Re: Bas' Polo 9n ABT/GTI - Xenon

Heb je deze besteld?
[resize=320:cnpglvzo]http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/423963_242776912466569_100002027874334_553192_413142475_n.jpg[/resize:cnpglvzo]
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Re: Bas' Polo 9n ABT/GTI - Xenon

Ja die heb ik besteld. 7.5J 17" ET 35

Ze komen donderdag binnen en er kom een 205 40 17 band op van Falkan.

Ze blijven voorlopig nog wel even bij bandenmax liggen want ik heb er thuis geen plaats voor. Eerst moeten de Cup-velgen naar Johan toe. :mrgreen:
 
Re: Bas' Polo 9n ABT/GTI - Xenon

Vandaag zijn de velgen binnen gekomen Big Grin
Uiteraard heb ik er meteen 2 gepast:

Teaser: :mrgreen: :mrgreen:

[resize=600:30qlywg6]http://img718.imageshack.us/img718/9051/img0744sw.jpg[/resize:30qlywg6]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!