Bas' Polo 9N Highline ABT/GTI :: 2002 Volkswagen Polo 9N

Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: Bas' Polo 9n 1.4 16v Highline

Haha, zulk wonder spul is dat Dasty nou ook weer niet..


Belgom Alu :) Echt perfect spul, niet super duur en heel erg gemakkelijk in gebruik.
Je hebt twee soorten, ook voor chroom, maar je moet echt de alu hebben. Is een lichte polijstpasta, gebruikte ik toen ik nog wat enthousiaster fietste ook voor mijn mountainbike, die had gepolijste velgen (Batavus :roll: ) Even met Belgom erover en het is weer als nieuw.

belgomalu-1.jpg
 
Re: Bas' Polo 9n 1.4 16v Highline

Bedankt voor de tip, zal eens kijken waar dit te krijgen is :)

Vandaag zijn ook de velgboutjes binnengekomen, heb nog geen foto maar die volgt snel genoeg. Het zijn ipv inwendige, nu uitwendige 12 kant boutjes geworden (verchroomd)
 
Re: Bas' Polo 9n 1.4 16v Highline

Vandaag het middendeel van mijn dashbord gedemonteerd, deze wordt volgende week meteen in kleur meegespoten en het logo op de achterklep en dakspoiler v votex ook :cool: :cool: :mrgreen:
 
Re: Bas' Polo 9n 1.4 16v Highline

Gisteren mijn Polo naar de spuiter gebracht. Einde van de week is er niks meer van te zien :mrgreen: :cool: Alleen de leenauto is niet echt geweldig (een candyroze Ford Ka) :cry: :oops: :roll:

Ik kan echt niet wachten tot ik mijn eigen autotje weer fijn terug heb :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!