Bas' Polo 9N Highline ABT/GTI :: 2002 Volkswagen Polo 9N

Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: Bas' Polo 9n 1.4 16v Highline

Oei Oei, eergister een gat in mn uitlaatdemper geslagen van zo'n 5 cm. Het ding is nu dus echt rot en versleten. Gelukkig via Maik ook een fijn ABT einddempertje kunnen krijgen :cool: Dus deze een keer ophalen en dan monteren :)
 
Re: Bas' Polo 9n 1.4 16v Highline

Bas zei:
Oei Oei, eergister een gat in mn uitlaatdemper geslagen van zo'n 5 cm. Het ding is nu dus echt rot en versleten. Gelukkig via Maik ook een fijn ABT einddempertje kunnen krijgen :cool: Dus deze een keer ophalen en dan monteren :)

Uitlaten zijn besteld ;) Heb vandaag de betaling afgerond ( e-mail comminicatie verliep niet al te vlot ) Dus ik verwacht ze met ander halve week in huis te hebben Big Grin
 
Re: Bas' Polo 9n 1.4 16v Highline

En het is weer raak *&#*&$^$#@*&$^!^@#$*^%$!^#%@$%^!@$&#@! !!
Afgelopen nacht heeft er een of andere idioot op mn motorkap staan dansen. Stonden samen met mijn polo nog 9 andere auto's op straat maar die hebben niks. De hele auto is me schijnbaar niet gegund, ongeveer een jaar geleden is ook mn linkerspiegel eraf getrapt en nu did weer. Geld om te repareren is er op moment niet dus ik rij nu met deuken rond :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

1 Ding staat vast. Hij wordt gefixt en dan komt er direct een clifford alarm in met alle mogelijke opties. :idea: :evil:
 
Re: Bas' Polo 9n 1.4 16v Highline

Het zit je maar niet mee he, zag wel een motorkap in black magic op MP staan voor 80,- hier in Zeist. Heb je er trouwens wel melding van gemaakt bij de politie? Dit is namelijk altijd verstandig, mochten ze namelijk hier iemand voor gepakt hebben die dit meer gedaan heeft in de wijk dan zou je nog wel eens geluk kunnen hebben.
 
Re: Bas' Polo 9n 1.4 16v Highline

@ iedereen, herstel moet even wachten.

Maar heb afgelopen zaterdag bij Maik mn uitlaatdemper opgehaald en die vanavond gemonteerd :cool: Het geluid is super, de looks :roll: Je ziet net een heel klein randje van de pijpjes en heb het gat in mn bumper wat groter moeten maken Stick Out Tongue Mja, morgen naar Eindhoven en dan eens goed luisteren/genieten Big Grin

Alleen nog een keer terug op de brug om te zorgen dat de pijpjes achter wat meer uitsteken en je ook het abt logo kunt zien :)
 
Re: Bas' Polo 9n 1.4 16v Highline

Bas zei:
@ iedereen, herstel moet even wachten.

Maar heb afgelopen zaterdag bij Maik mn uitlaatdemper opgehaald en die vanavond gemonteerd :cool: Het geluid is super, de looks :roll: Je ziet net een heel klein randje van de pijpjes en heb het gat in mn bumper wat groter moeten maken Stick Out Tongue Mja, morgen naar Eindhoven en dan eens goed luisteren/genieten Big Grin

Alleen nog een keer terug op de brug om te zorgen dat de pijpjes achter wat meer uitsteken en je ook het abt logo kunt zien :)

dan heb je de oude pijp denk ik wat te kort afgezaagd ;) maar ben benieuwd!
 
Re: Bas' Polo 9n 1.4 16v Highline

Je kunt niks verkeerd afzagen, hij valt precies in de huidige rubbers en die houden m op de plek. zo heb ik m exact gemonteerd. Maar als ik m wat laat zakken mbv ander beugeltje kun je de logotjes wel zien :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!