Pigeon
Beheerder
wat heeft de vorige eigenaar gedaan? gewassen met een brillo pad?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De vorige eigenaar is alleen VW zelf geweest. Hij zal altijd showroom beurtjes gehad hebben en net voor dat ik hem kocht is hij in de waxguard gezet wat heel slecht gedaan iswat heeft de vorige eigenaar gedaan? gewassen met een brillo pad?
Hij zal als het goed is vrijdag klaar zijn dus dan haal ik hem vrijdag avond op.ik benieuwd naar het eindresultaat...
Ik ben wel iets meer kwijt maar daar krijg ik ook kwaliteit voor terug. Hij is er 3 dagen lang mee bezig. Dat gaan ze voor €180 niet doen. Daarbij kost alleen de wax die hij voor mijn auto gebruikt al redelijk prijzig. Daarbij blijft die bescherming wel aanzienlijk langer zit dan bij andere goedkopere waxen.Kost ongeveer tussen de 130 tot 180 euro.. @iichel (bij meerdere bedrijven langs geweest voor een prijsopgave)
Heb je een pb gestuurd.kun je mij eens per PB sturen of op posten wat zo'n complete 'overhaul' ongeveer kost?
Dankje! Ik vind het ook belangrijk dat je een auto goed onderhoud als je om je auto geeft. Poetsen is daar een van de belangrijkste onderdelen van. Vandaar dat al mijn auto's ook bij hem detailing beurten krijgen.Ik vindt dat altijd tof om te zien, een goed gepoetste auto.
Ziet er erg goed uit! glimt mooi.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.