BBS CS BS 17inch velgen+banden VERKOCHT

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor de Polo 6R heb ik hier wegens overcompleet de volgende set te koop:

4x BBS CS BS Steekmaat 5x100
inclusief Milestone 205/40/17 Banden (alle 4 rond de 8mm profiel)

De velgen en banden zijn in absolute nieuwstaat!

(marktplaatslink: http://link.marktplaats.nl/534601985)

Vraagprijs € 835,00 voor de complete set

Een zeer dikke set (ook door de strakgetrokken banden) voor naar mijn mening niet teveel geld!

VERKOCHT, slotje please!
 

Bijlagen

  • foto 3.jpg
    foto 3.jpg
    88.7 KB · Weergaven: 140
  • foto 2.jpg
    foto 2.jpg
    91.6 KB · Weergaven: 135
  • DSC_0029.jpg
    DSC_0029.jpg
    89 KB · Weergaven: 147
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Ik heb er niet veel kilometers mee weg, maar het zijn naar mijn mening prima banden! Lekker stil en goede grip.
Volgens mij hebben ze trouwens een mal van Continental gebruikt, ze hebben exact hetzelfde profiel als de "sportcontact 2" van Continental

Prima banden, niets mis mee. Ok het is geen "Merk". Maar het is zeker weten geen Koreaans potloodgumrubber :)
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Is dit tegenwoordig mode? Mooie velgen met crappy banden? Had de set direct gekocht als er andere banden onder gezeten hadden.
Wat een negatieve reactie zeg, Nico. Heb zelf ook Milestones onder m'n Corsa gehad, deze zijn best oké. En de prijs waarvoor Barry de set weg doet vind ik erg schappelijk. 't Is dat ik zelf net nieuwe velgen/banden heb gekocht, anders had ik deze zeker overwogen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!