Beperken veerweg voorpoten H&R schroefset

Is er iemand die een manier weet om de veerweg te begrenzen van H&R voorpoten die geleverd zijn voor een 6R schroefset?

Conventionele bumpstops werken niet, de zuigerstang is bijna even dik als de veerpoot.
 
Volkswagen  Polo  1.2 tsi 
bumpstops heb je nochtans in verschillende maten.
je hebt ook bumpstops(noemt dan anders) die je in je veren zelf klikt, zodat je veren zelf minder diep inveren

mvg
 
Volkswagen  polo 6r  1.2 
Ik weet welke je bedoel, maar denk niet dat dat gaat werken. Volgens mij komt ie dan alleen hoger te staan..

De bedoeling is laag rijden en een veerweg van ongeveer 2 a 3 cm en meer niet, met een "conventionele" zuigerstang leg je er gewoon bumpstops op maar daar is deze te dik voor.
De stang is denk 8 mm dunner in diameter. En dat randje wat dan overblijft, daar zit een keering.
 
Volkswagen  Polo  1.2 tsi 
Kan je geen smallere vinden?

Je heb ook van die bumpstops die je tussen je veren doet volgens mij maar die zjjn na loop van tijd uit geveerd en moet je ze weer vervangen!

En je heb meestal heb je een bumpstop erop zitten die geel is zit er standaard op misschien nog een setje kopen en die er bij doen?
 
Ik weet welke je bedoel, maar denk niet dat dat gaat werken. Volgens mij komt ie dan alleen hoger te staan..

De bedoeling is laag rijden en een veerweg van ongeveer 2 a 3 cm en meer niet, met een "conventionele" zuigerstang leg je er gewoon bumpstops op maar daar is deze te dik voor.
De stang is denk 8 mm dunner in diameter. En dat randje wat dan overblijft, daar zit een keering.

zowiezo zijn je veren niet 100% ingeveerd, dus hetgene dat nog niet ingeveerd is, daar kan je ze tussendoen, die geven ook wat mee dus je bent niet alle vering kwijt..

mvg
 
Volkswagen  polo 6r  1.2 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!