Beste tankstation

Klopt, het was toevallig dat we dat gingen testen, ik had vooraf gezegd dat ik een brandstof erin zou doen die ik betwijfel, de Tango.

Ze vonden het zelf ook leuk om te testen maar schrokken niet van het resultaat. Wat vooral zichtbaar was; als de auto de toeren ingejaagd wordt dan neemt het vermogen direct af, dit doordat de brandstof niet zuiver genoeg is en de motor tegen 'pingelen' beschermt wordt door het motormanagement. Dit resulteert dan weer in vermogensverlies.

Dat die brandstof niet ‘zuiver’ genoeg is vind ik wel interessant. Zijn er, dat iemand weet, andere topics over brandstoffen etc.? Uit interne bronnen weet ik dat bij een olieterminal hier in de buurt alle merken diesel en euro 95 uit dezelfde tanks komen halen. Daarna rijden ze op die olieterminal door naar de additieven tanks (zie hier Shell V-Power BP Ultimate etc.) Maar wat zegt dat dus over de basis euro 95 van de Texaco, shell, bp, tango en Tinq...
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI - 105pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!