Ik heb slecht nieuws.
Ik had vandaag een afspraak staan om 10:00 uur bij VAS technics om de bi xenon te kopen en te laten monteren voor 700 Euro.
Echter stond ik vandaag voor gesloten deuren. Ik belde VAS technics op om te vragen of ik wel op de juiste adres zat. Dat was wel het geval, alleen hebben ze mij verteld dat ze mij hadden gebeld en dat ze hadden ons afspraak hadden afgezegd wegens de kabelset die ze nog niet binnen hadden. Ze vertelden mij dat ze die vandaag nog geleverd zouden krijgen maar niet wisten hoelaat dat zou zijn. Ik heb ze verteld dat ik helemaal niet ben gebeld maar dat ik even in de buurt blijf en dat ze me konden bellen als die binnen was, want ik ben helemaal vanuit Barendrecht gereden.
Ik heb tot 15:00 uur gewacht maar geen belletje niks.
Nu ben ik net thuis en zie ik dat ze mij gister om 21:31 uur een e-mail hebben gestuurd dat ons afspraak niet doorgaat omdat ze de kabelset nog niet hadden. Gister om 21:31 uur sliep ik al, en een afspraak verzetten doe je toch telefonisch en niet op het laatste moment via e-mail?
Heb voor niks dagen zitten aftellen tot vandaag en heb ook voor niks helemaal gereden naar Zeist en heb voor niks 5 uur in de omgeving van Zeist gewacht.
Wat een slechte dag heb ik gehad zeg. Ik hoef die Bi xenon nu niet meer. Ik behoud mijn 700 Euro dan maar pfff.
Zeer triest om te horen, zo hoor je niet met klanten om te gaan.
Zie je er nu helemaal vanaf om xenon achteraf in te bouwen?
Ik denk dat ik er helemaal vanaf zie, volgens mij werkt je hoogteverstelling dan ook niet meer. Zodra je medepassagiers op de achterbank hebt zal je koplampen altijd iets naar boven schijnen. Dus eigenlijk moet je dan wel automatische hoogteverstelling hebben.
Dan wordt het bij elkaar een duur grapje, helemaal als je ook nog een nieuwe bcm moet hebben.