IbifaHo
Bekend lid
Raar, bij mij was het zoals bij jou, dimlichten als drl en achterlichten + kenteken verlichting op stand 0 en heb alles uit nu omdat ik drl onderin gestoken heb. Zal eens kijken hoe het bij mij ingesteld staat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Raar, bij mij was het zoals bij jou, dimlichten als drl en achterlichten + kenteken verlichting op stand 0 en heb alles uit nu omdat ik drl onderin gestoken heb. Zal eens kijken hoe het bij mij ingesteld staat.
als je led kentekenverlichting hebt kun je ze wel bij de achterlichten hangen lijkt me zo
super!!!
als je dat wilt doen graag!
Bij mij is het uit door byte 12bit 0, raar dat dit bij jou niet lukt dan
Ja alles is uit achteraan, ook de kentenverliching. Heb halogeen.
Ik heb nu wel drl onderin de bumper, dus niet meer het dimlicht. Zal straks eens de bytes posten die ik verander heb om alles verlichtig uit de zetten op stand 0
graag zou ik stand 0 anders willen: dagrijverlichting voor, rest uit zoals 99% van de andere auto dit ook hebben.
heel raar maar zo is hij afgeleverd wat toch niet hoort?
ik heb gisteren de dealer gebeld kwamen weer met een Kl@#T verhaal van, meneer klopt dat is op nieuwe auto tegenwoordig normaal en zelfs verplicht enz enz
Dagrijlicht is vanaf 1 januari 2011 verplicht, dus het is inderdaad normaal en geen (???) verhaal van je dealer.
Ja ok, dat klopt dan inderdaad niet. Tenminste voor zover het bij jou en mij bekend is
Aangezien zulk soort nieuwtjes hier wel snel op het forum verschijnen verwacht ik ook niet dat het verhaal van je dealer van kracht is
Ik ben nog even gaan kijken bij onze duitse buren (polo6rfreunde.de, kan sinds recentelijk niet meer doorlinken naar hen) en je zou ook nog even draad 6 en 3 uit je lichtschakelaar kunnen proberen te halen. Verder lijkt het overeen te komen met wat wij al hebben vermeld over byte 12
Ik hoop er echt een oplossing voor te hebben. Draad 6 en draad 3. Waar dienen deze 2 normaal gesproken voor?
Ik heb nu wel drl onderin de bumper, dus niet meer het dimlicht. Zal straks eens de bytes posten die ik verander heb om alles verlichtig uit de zetten op stand 0
Heb je al kunnen kijken voor mij?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.