iichel
Exclusive lid
ongeveer gelijkwaardig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ongeveer gelijkwaardig, @joosspekloos heeft hier genoeg ervaring mee.Is dat lastig 6C full LED koplampen in een 6R? Of ongeveer gelijkwaardig aan het retrofitten van de Bi-Xenon met LED dagrij?
Het kost wat het kost, een hobby kost geldAlleen wel 300€ duurder
Jaa want enige wat er hoeft te worden gecodeerd is dat je achterlichten uit zijn in de 0 stand. Voor de rest is het precies zo.Ik vroeg mij af of het dan zo geprogrammeerd kan worden:
schakelaar in stand 0: alleen LED drl aan
Schakelaar in stand stadslicht: LED drl/achterlichten en kentekenplaatsverlichting aan
Schakelaar in stand dimlicht: alles aan uiteraard
En grootlicht spreekt voor zich
Niet helemaal. Nu brand alles op stand 0 (behalve dashboard verlichting) alleen dan op 80% volgens mij.Jaa want enige wat er hoeft te worden gecodeerd is dat je achterlichten uit zijn in de 0 stand. Voor de rest is het precies zo.
Bij de Polo 6C met led?Standaard werkt het zo:
0 = DRL (100%)
Stadslicht = DRL voorzijde (gedimd), achterlampen, kentekenverlichting etc.
Op een 6r is dit niet het geval, dan zijn in de 0 stand (indien niet anders gecodeerd) ook de achterlichten aan.Standaard werkt het zo:
0 = DRL (100%)
Stadslicht = DRL voorzijde (gedimd), achterlampen, kentekenverlichting etc.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.