Gelukkig bied je je excuses aan, want dergelijke berichten kun je niet zomaar plaatsen.
Daarnaast hoef je niet meteen te generaliseren, want in mijn geval zal het eventueel gedaan worden bij Bouma Autocomfort in Groningen. Niet elk bedrijf werkt op dezelfde manier, dus betekent dit niet meteen dat ik met dezelfde problemen te maken krijg.
Ontopic!
Ik heb nu een bericht gestuurd via hun website en via hun emailadres, maar nog niks teruggekregen. Dus ik denk dat ik morgen even bij ze langs rijd, moet toch naar Groningen. Ben benieuwd!
ik zou alles goed bespreken rustig.. door de telefoon nog beter in het echt.
(1) neem zaklamp mee kijk goed in de lampenkap of er geen stof in zit! +++ Vinger afdruk op de lamp.
(2) op je dashboard kan je lampen zelf omhoog/omlaag doen .Goed afspreken dat het wel blijft werken.. anders komen ze met andere praat wat je 500.- gaat kosten. blabla board/net computer
(3) spreek tijd van te voren af . want ik zat er langer dan 2 uur..
uhmm ja dat was het wel zo eigelijk . In mij beleving waar je op moet letten.. Goed kijken maar dan ook echt alles of alles ook echt werkt...