Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kufatec (een andere bedrijf dan Kunset dat hier eerder genoemd werd) heeft mij een tijdje terug bevestigd dat de ombouw niet werkt voor de Bluemotion. Er is voor de Polo namelijk geen BCM die xenon EN start-stop ondersteunt.
Dit staat nu ook op hun site:
"NICHT geeignet für Fahrzeuge mit PR-Nummer 7L6 (Start/Stop)"
Dank je wel voor de foto's! Ziet er strak uit. Zelfs je "lelijke" kitranden vallen 100% mee. Is er een specifieke reden dat je dit eerst met H4 units hebt gedaan, of had je die gewoon nog liggen? Hoe heb jij de draden door de deksel van de behuizing laten lopen? Ik zie volgens mij een paar bekende stekkers daar. Heb je dit waterdicht gekregen?
Ik was eigenlijk ook van plan een soortgelijke conversie te gaan doen met H7 lampen. Gek genoeg heeft GewoonJan dezelfde setup wel voor elkaar gekregen. Wat is het verschil dan? Anyways; mocht jij de H4 units willen verkopen, dan ben ik best geïnteresseerd.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.