Ziet er goed uit ... foto's van het in en uitbouwen zijn welkom, zijn er vast meer die wel zo'n mooie upgrade willen maken.Afgelopen week 10 x W5W's en 4 x 39mm festoons van AliExpress ontvangen.
Edit: je hebt 4x w5w (3 voor midden voor en 1 achterbak) en 4x 39mm festoons (2x zonneklep en 2 x boven achterbank) nodig.
Het resultaat mag er wezen voor maar 6 euro haha:
Ps, ik zal morgen anders een paar foto's maken hoe je eea los kan / moet maken.
Edit 2:
Hierbij nog 2 linkjes
Online Shop Wholesale 10pcs/Lot Canbus T10 5smd 5050 LED car Light Canbus W5W 194 5050 SMD Error Free White Light Bulbs|Aliexpress Mobile
Online Shop 2pcs 39mm 3 SMD 5050 Pure White Dome Festoon CANBUS Error Free Car 3 LED Light c5w led Lamp auto Bulb 12V|Aliexpress Mobile
Afgelopen week 10 x W5W's en 4 x 39mm festoons van AliExpress ontvangen.
--- knip ---
Hierbij nog 2 linkjes
Online Shop Wholesale 10pcs/Lot Canbus T10 5smd 5050 LED car Light Canbus W5W 194 5050 SMD Error Free White Light Bulbs|Aliexpress Mobile
Online Shop 2pcs 39mm 3 SMD 5050 Pure White Dome Festoon CANBUS Error Free Car 3 LED Light c5w led Lamp auto Bulb 12V|Aliexpress Mobile
Heb je ook fotos van de voetverlichting, hoe het nu zit?Iemand ervaring met het vervangen van de voetverlichting in dit model (6C)?. Krijg het namelijk niet voor elkaar.
Yup, dan hebben we een beeld en dan hopen we je gauw te helpenik zal het zo spoedig mogelijk plaatsen. Goed idee
Die plastic lichtje is toch je hele unit? Waar kom je uit de buurt? Als je beetje dichtbij woont wil ik je wel helpen hoor..Is het plastic lichtje alleen te verwijderen zoals bij de hoofdverlichting of moet ik de hele unit eruit duwen?. De unit lijkt wel vast te zitten en komt er niet in zijn geheel uit omdat de gat van de verlichting te klein lijkt. Ik heb alles al vervangen met led behalve deze 2 .
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.