BJK's candywhite Polo 6r BM

Hallo allemaal, na een tijdje alles hier gelezen te hebben vond ik het tijd om ook maar even een account aan te maken. Heb de Polo nu al 2 weken en gisteren de 1000km gepasseerd. De keuze voor een BM is puur financieel aangezien een 2e auto er tegen de zomer ook aan komt.

Uiteindelijk gekozen voor een witte Polo, voornamelijk omdat de zwarte geen metallic lak had maar een unikleur lak.

De volgende opties heb ik er op zo ver ik me herinner :

- Zijruiten achter en achterruit 35% groen getint
- Executive pakket (rcd 310 etc.)
- Standaard Climatic
- Multifunctionele stuurwiel
- Multimedia-aansluitbox
- Vier Deuren inclusief elektrische ramen achter
- Ipod kabeltje
- Dagrijverlichting (Alhoewel ik dacht dat dit standaard was, hoorde ik later dat dit in de koplampen standaard was en tijdens de levering zag ik dat dit bij mij wel in de mistlampen zat, had optie niet aangevinkt namelijk.)

Parkeersensoren vond ik niet nodig, toch een kleine auto dus makkelijk om te parkeren overal, navigatie vond ik tegen meerprijs van 800 euro (vergeleken met de executive pakket) niet waard aangezien er al een tomtom is op mijn iphone en ik amper navigatie gebruik en als ik een voorkeur had, die naar de rns 510 ging, wat overigens 1 van mijn plannen zijn.

Over plannen gesproken, even alles op een rijtje :

- Zwarte hoogglans binnenconsole zoals bij een gti
- Xenon lampen (Alhoewel ik van een mede forumgenoot die H7 koplampen zag op een bm en dat ook heel interessant lijkt. Wie weet een groupbuy of iets dergelijks?)
- 17' velgen. (Weet nog niet welke, boavista's of de nieuwe R velgen van de scirocco o.a.? Eventueel in zwart, ben ik nog niet uit.)
- Instaplijsten (worden over een maand ongeveer gemonteerd)
- Chip tuning (Voorkeur gaat alleen uit voor ABT, JD of Hartog dus ff wachten voorlopig)
- rns 510 (Had nog wel een vraag hierover want kan je met de rcd 510 ook films e.d. bekijken? Zo ja, is dat voor mij in ieder geval aantrekkelijker ivm de prijs.)

[resize=640:23x0oha0]http://img511.imageshack.us/img511/3781/img0400x.jpg[/resize:23x0oha0]

[resize=640:23x0oha0]http://img220.imageshack.us/img220/9236/img0398nq.jpg[/resize:23x0oha0]
 
Bedankt voor je reactie, maar bedoelde voornamelijk de RCD ipv de RNS. Grootste verschil is natuurlijk dat de RNS navigatie heeft maar dat vind ik niet zo belangrijk. Als de RCD ook films of videoclips kan afspelen (hoe dan ook) dan is dat voor mij aantrekkelijker.
 
Velgen: Ik vind die Triple 444 velgen erg mooi moet je maar even op google VW Polo 444 intikken dan zie je die velgen eronder Big Grin
Maar onder een MyPoloCandy White vind ik Zwarte velgen nog steeds het mooist!!maar die R velgen van de scirocco zien er ook vet uit!! ze zijn dan wel uniek dan bijv de boavistas Stick Out Tongue

Waar haal je die zwart glans middenconsole vandaan? ik zou die ook wel willen...
Chiptuning via Ventura en Xenonverlichting wil ik ook gaan doen. Chiptuning via ABT is niet mogelijk voor een bluemotion...JD weet ik niet...
 
Ik zag die zwarte glans middenconsole op een polo gti toen we de auto gingen ophalen. Meteen gevraagd of hij te bestellen was en dat was wel het geval. Maar ff ebay afwachten, zag daar al wel carbon middenconsole maar nog geen zwarte, volkswagen kennende zullen ze 300 euro vragen voor een stuk glimmend plastic. Die polo 444 velgen zijn inderdaad mooi maar denk (voorkeur gaat uit naar) toch dat het de R line velgen gaan worden ( http://farm5.static.flickr.com/4145/502 ... be13_o.jpg ) Alhoewel ik de gti (Detroit) velgen ook echt vet vind, nadeel hiervan alleen is dat je ze veel ziet. Xenon wordt hem niet denk ik, voor dat geld heb ik liever die highline H7 koplampen 220 euro ongeveer + huidige verkopen, komt uiteindelijk kwa kosten ongeveer op het zelfde neer.
Dat ABT geen chiptuning had voor de BM was al te verwachten inderdaad (helaas) dus nu ff afwachten eventueel op JD of Hartog.
 
@ BJK, het is maar hoe je het bekijkt. De RCD 510 is een 6 CD changer en leest in ieder geval geen DVD's. Dus dat is een NO GO. En als ik mijn iPhone er op aansluit (via de multimediabox, aux in, of BT) dan ziet hij de mappen wel, maar geeft de RCD510 geen beeld op .avi .mpeg etc. bestanden. Dus.... wordt m ook niet als je het mij vraagt. Maar het lijkt mij idd. wel zoals eerder geschreven werd, de RNS510 zou je moeten kunnen "hacken" zodat je ook rijdend DVD's kunt bekijken dan alleen stilstaand. Dus een RNS510 dan maar zou ik zeggen.

ps, bestel gelijk een paar nieuwe deuren want die worden verknipt bij het leven om de RNS510 uit de auto's te 'jatten'.
 
RomeoHotel zei:
@ BJK, het is maar hoe je het bekijkt. De RCD 510 is een 6 CD changer en leest in ieder geval geen DVD's. Dus dat is een NO GO. En als ik mijn iPhone er op aansluit (via de multimediabox, aux in, of BT) dan ziet hij de mappen wel, maar geeft de RCD510 geen beeld op .avi .mpeg etc. bestanden. Dus.... wordt m ook niet als je het mij vraagt. Maar het lijkt mij idd. wel zoals eerder geschreven werd, de RNS510 zou je moeten kunnen "hacken" zodat je ook rijdend DVD's kunt bekijken dan alleen stilstaand. Dus een RNS510 dan maar zou ik zeggen.

ps, bestel gelijk een paar nieuwe deuren want die worden verknipt bij het leven om de RNS510 uit de auto's te 'jatten'.


Dat hij alleen cd's kon aflezen wist ik al inderdaad, maar wat je zelf al aangaf, mischien dat het te omzeilen was om met usb stick of iets dergelijke toch wat af te spelen, blijkbaar niet dus. Die risico heb je verder ook nog dat hij kan worden gestolen, plaats waar ik woon is de laatste al een beetje bekend om zijn stijgende criminaliteit, kwa rns/rcd wordt het in ieder geval nog afwachten.. Eerst maar even de velgen fixen rond april.

Starsky, bedankt voor het fixen van de foto's!
 
Mocht je voor de RNS510 gaan dan word het wel spannend elke ochtend naar je auto lopen ;) want die dingen zijn zo geliefd voor de dievengilde :shock: maar DVD's kijken in je auto o_O...is dat niet een beetje overkill?

als je in een slechte buurt woont dan is RNS310/510 een No Go...liever de RCD310 dan...tenzij je echt perse RCD510 wilt voor de cd changer (damn gebruikt er iemand nog cd's tegenwoordig Stick Out Tongue?!?...ik gebruik alleen de MDI of Bluetooth audio) Misschien is het een idee om voor zo'n Pioneer ding te gaan met afneembare scherm...minder obvious voor de dievengilde om te spotten wat voor iets je hebt. Ook al jatten ze hem dan hebben ze er nog niks aan, want ze hebben het frontje niet.
 
haha ja

Ik heb er zelf geen weggehaald ;)

maar zo kregen wij van een klant 2 caddy`s binnen
waarvan bij alle twee de dubbel din Pioneers weg waren gehaald ,
en het ''rare'' is ze stonden op dezelfde oprit achter elkaar,
bij allebei de rechtse raam ingeslagen en zo de radio eruit gerukt ,

dus mochten jullie deze radio`s in loop vinden deze zijn gestolen !!!!
allebei missen ze de USB kabel

hier nog even een voorbeeld
http://www.kalogeropoulos.gr/LH2Upl...r-cinema-Navigation--Pioneer-AVIC-F9110BT.jpg

Jeff :mrgreen:
 
toch fucking triest dat mensen zo iets gaan jatten...het is maar een navigatie systeem :S
als je het op MP of Ebay verkoopt weet iedereen toch wel dat het gestolen is!! en nee je hebt niet toevallig een RNS of Pioneer over...
 
KYC zei:
...liever de RCD310 dan...tenzij je echt perse RCD510 wilt voor de cd changer (damn gebruikt er iemand nog cd's tegenwoordig Stick Out Tongue?!?...ik gebruik alleen de MDI of Bluetooth audio)

haha.... een RCD510 ziet er gewoon heel mooi uit in het dashboard :) En zeker het display i.c.m. de PDC en/of i.c.m. de Multimediabox waarop ik de iPhone aansluit :) Daar kan een RCD310 niet aan tippen ;)
 
Klopt een kleurenscherm ziet er inderdaad vet uit, alleen helaas diefstal gevoelig, heb in ieder geval nieuwe model velgen op het oog in 17' : http://www.groenlicht.be/sura_img/VW_Go ... as_ori.jpg en / of dit model : http://link.marktplaats.nl/409178541

iemand idee of dit gaat passen? :
-Velg 8J x 17 Inch
-Steek 5x112
-ET Waarde 42

edit : op forum bekeken en gaat dus niet passen, steek 5x100 voor polo en 7j is ideaal. Hopelijk kan ik tot april replica's vinden voor 1 van deze velgen die wel passen, vind ze echt vet met dat binnenkant zwart.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!