BlackPoloBM!!

Re: Mijn Polo Bluemotion 2011

htxudh-1.jpg


Hier een foto van de kras.

De kras is 15 cm lang.

Onder de kras zitten nog schrammen die niet goed op de foto te zien zijn.

Ik baal heel erg..

@Tuurtje, ik ga dan even vragen bij Muller autoschade hoeveel het kost.

Bij Schade Techniek Rotterdam zeiden ze dat het me 650 Euro gaat kosten.

Ik wilde jullie heel graag de foto's van mijn nieuwe Polo laten zien, en ook de aanpassingen die ik wilde gaan doen, maar helaas moet de eerste foto van mijn nieuwe polo een dikke kras zijn in plaats van een dikke auto. Het gaat nu wel een aantal maanden duren voordat ik iets nieuws ga kopen voor mn auto.

PS: Er is wel 1 grote meevaller. Ik had een RCD210, met blauwe achtergrondverlichting, en in plaats daarvan heb ik nu een RCD310 met zwart witte achtergrondverlichting en rode verlichting bij de knoppen. Nu matchen de kleuren van mijn radio met de hele auto. Ik beloof jullie vanavond een foto te laten zien.
 
Re: Mijn Polo Bluemotion 2011

Polootje zei:
Die gasten die zoiets veroorzaken zouden echt never nooit meer auto mogen rijden....wat een asocialen zeg!!! Je woont (in de omgeving van) Rotterdam...het lijkt me toch sterk dat er niet een goede en uiteraard goedkope schadehersteller daar zit!

Ja, dat denk ik ook. Alleen woon ik in Rotterdam, zonder enige kennis van de stad. Maar ik ga wel af van de tips die jullie me gegeven hebben.

Ik laat de kras zitten totdat ik wat goeds en goedkoops heb gevonden.
 
Re: Mijn Polo Bluemotion 2011

probeer autoschade direct is in poeldijk , zag ik op marktplaats staan en die had 27 duimpjes omhoog , dus op marktplaats kwam die goed uit de bus ,
www.autoschade-direkt.nl

bij ons in alphen zitten er twee domburg autoschade of marco oldshoorm .
domburg bestaat al lang dus moet meestal goed zijn toch?

gr Ginette
 
Re: Mijn Polo Bluemotion 2011

Vandaag ben ik bij Jela langsgeweest voor wat aanpassingen.

- Ik heb mijn boordcomputer van Duits naar Engels veranderd.
- Bij 15km/h en hoger gaan de deuren automatisch op slot.
- Ik heb mijn comfort knipperlicht op 4x gezet in plaats van 3x
- Ik heb bergassistent op lang gezet in plaats van gemiddeld
- Ik heb de dagrijverlichting aangepast, zodat ik die ook kan uitschakelen.
- En als laatste heb ik de bochtenverlichting ingeschakeld.
 
Re: Mijn Polo Bluemotion 2011

Fijn dat je snel en voor weinig terecht kan bij de schadehersteller, BlackpoloBM! Als je auto straks weer netjes is, ben je het zo weer vergeten, hoor.

Even een vraag over de lock- en unlockfunctie die je hebt laten instellen; als je wegrijdt gaan bij 15 km/h de deuren op slot. Gaat dan ook het lampje branden in de schakelaar op het portier? En hoe werkt dat unlocken?

En hoe zit dat met de bochtenverlichting, werkt je dagrijverlichting nog wel dan? Of gaat het om de mistlampen naast de dagrijverlichting? En hoe zit dat dan als je mistlampen zijn ingeschakeld?

Groeten,

Arthur
 
Re: Mijn Polo Bluemotion 2011

Tuurtje zei:
Fijn dat je snel en voor weinig terecht kan bij de schadehersteller, BlackpoloBM! Als je auto straks weer netjes is, ben je het zo weer vergeten, hoor.

Even een vraag over de lock- en unlockfunctie die je hebt laten instellen; als je wegrijdt gaan bij 15 km/h de deuren op slot. Gaat dan ook het lampje branden in de schakelaar op het portier? En hoe werkt dat unlocken?

En hoe zit dat met de bochtenverlichting, werkt je dagrijverlichting nog wel dan? Of gaat het om de mistlampen naast de dagrijverlichting? En hoe zit dat dan als je mistlampen zijn ingeschakeld?

Groeten,

Arthur
Ja.. Het lampje bij je deur gaat ook branden. Als je je sleutel uit je contact haalt gaat het weer op unlock.. Of je trekt gewoon de deur open en dan unlockt die ook gewoon. De bochtenverlichting zit in de mistlampen. De bochtenverlichting gaat alleen aan, bij de kant dat je stuurt, zodat je in de avond iets meer grond verlicht hebt. Dit werkt alleen bij dimlicht als het goed is. Als je mistlampen zijn ingeschakeld werkt bochtenverlichting natuurlijk niet. Maar dat heb je niet nodig aangezien beide mistlampen branden en dat eigenlijk dan precies hetzelfde verlicht als dat de bochtenverlichting doet aangezien het om dezelfde lamp gaat.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!