Blackvelvet's VW Polo 1.6 TDI Highline

Hallo allen,

Na lang wikken en wegen maar besloten me te registreren op dit forum, en zal mezelf meteen maar introduceren.

Kort samengevat, ben ik altijd al gek geweest van auto's. Logisch gevolg was dat ik na de HAVO, MTS autotechniek en schadeherstel heb gestudeerd. Sindsdien heb ik gewerkt als automonteur, schadehersteller, en ben nu nog steeds werkzaam als autoschadecalculator bij een FOCWA schadeherstelbedrijf.

Ik rijd momenteel een Audi A3, 2.0 TDI S Line, maar omdat er zeer veel problemen zijn met dit type, heb ik een VW Polo gekocht.

Het is geworden, vanwege het jaarkilometrage, een 1.6 TDI Highline,Deep Black pearleffect. Een 3-deurs, simpelweg vanwege het feite dat ik een 5 deurs niet nodig heb. Bovendien vind ik de 3 deurs mooier, maar dat is persoonlijk...

Met de volgende opties:

- 17 inch Boavista's
- Sportonderstel
- Executive pakket (geen plus, ervaring leert, te diefstalgevoelig)
- Licht en Zicht pakket
- Nokia C200 Bluetooth carkit
- Sport pedalen set
- RVS instaplijsten.
- Set winterbanden (reeds besteld, wordt "degelijk" zwart staal)

Ongetwijfeld zullen er de nodige mod's plaatsvinden als de auto geleverd is, ben nu nog aan het brainstormen wat. Zal denk als eerste maar de afdekkingen rond de radio in "pianolak" spuiten, de rest zien we later wel weer.

Wanneer de Polo geleverd wordt is een groot vraagteken. De auto is al een tijdje geleden besteld, echter kan de dealer niet echt duidelijkheid verschaffen, wanneer hij geleverd wordt.

Zodra hij er is, zal ik wat foto's posten.
 
Dank beiden!!

Ja wikken en wegen, ik hoef van mezelf niet zo op de voorgrond te treden. En wat nagelbijten betreft, dat deed ik al. Van wachten op een auto wordt ik niet echt zenuwachtig.

Het spuiten van onderdelen zou ik misschien wel kunnen regelen. Wil en kan ik alleen nu nog geen toezeggingen over doen, het moet een lust zijn en geen last... (dat wordt het namelijk wel als er zich ineens een flink aantal melden).

Vooralsnog, eerst maar eens de Polo geleverd krijgen, en een meeting meemaken.
 
Gefeliciteerd Blackvelvet! Mooie aankoop! :)

en wat betreft op de voorgrond treden, 1 voor allen en allen voor 1 :)
welkom in ieder geval ! en veel rijplezier met veilige kilometers!
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Ja, is zeker wat anders dan een BM..

Kan het wel begrijpen, een BM, levert zeker een hoop voordelen, vooral m.b.t belastingvoordeel. Echter, wou niet teveel aan rijvermogen inboeten na de A3, dus is het een 1.6 TDI geworden.

Vandaag weer een 2 tal Polo's binnengehad met schade, kan nu helemaal niet meer wachten tot die van mij geleverd wordt.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!