Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
HaukePBM zei:En heb je de H7 lampen al thuis?
Zou je misschien een fototje willen maken van de H4 en H7 koplampunit naast elkaar?
Alvast bedankt
BlueBlueMotion zei:HaukePBM zei:En heb je de H7 lampen al thuis?
Zou je misschien een fototje willen maken van de H4 en H7 koplampunit naast elkaar?
Alvast bedankt
Ja ik heb ze al thuis.
Ik heb de H4's er ook al uitgehaald.
Ben nu eerst bezig om de grill te demonteren, dat gaat nog niet echt van harte, dat ding zit echt muurvast aan de onderkant, ik vraag me af of ik hem zonder de bumper te beschadigen eruit krijg :?
De enige verschillen tussen de H4 en de H7 unit zijn de plaats van het knipperlicht bij de H4 zit ie geloof ik aan de bovenkat en bij de H7 aan de bovenkant.
Verder is volgens mij het dimlicht anders, als ik het goed heb, ik heb er even vluchtig naar gekeken omdat ik met die ***** grill bezig was.
De H4 & H7 unit hebben overigens precies dezelfde aansluiting, ik verwacht dat het dus ook daadwerkelijk plug & play is.
Inderdaad, resultaten willen we zien. Ik wacht al een week in spanning af of het je gaat lukken.citroene zei:BlueBlueMotion zei:HaukePBM zei:En heb je de H7 lampen al thuis?
Alvast bedankt
Ja ik heb ze al thuis.
Ik heb de H4's er ook al uitgehaald.
Ben nu eerst bezig om de grill te demonteren, dat gaat nog niet echt van harte, dat ding zit echt muurvast aan de onderkant, ik vraag me af of ik hem zonder de bumper te beschadigen eruit krijg :?
De enige verschillen tussen de H4 en de H7 unit zijn de plaats van het knipperlicht bij de H4 zit ie geloof ik aan de bovenkat en bij de H7 aan de bovenkant.
Verder is volgens mij het dimlicht anders, als ik het goed heb, ik heb er even vluchtig naar gekeken omdat ik met die ***** grill bezig was.
De H4 & H7 unit hebben overigens precies dezelfde aansluiting, ik verwacht dat het dus ook daadwerkelijk plug & play is.
installeren die handel !! ben benieuwt naar het resultaat !!
Bluemotionracer zei:Heren hebben jullie al melding gedaan bij Pon over de slechte verlichting ?
Zolang ik niet weet wat de plannen van Pon zijn ga ik nog niet in de H7 investeren
zie mijn topic onderschrift pagina 4
HaukePBM zei:Maar zit het grootlicht niet apart in de H7 Unit?
Maar werkt het al?Bluemotion zei:HaukePBM zei:Maar zit het grootlicht niet apart in de H7 Unit?
Ja, volgens mij is het dimlicht H7, en het grootlicht is H1, dus inderdaad twee bollen in de unit.
Bluemotion zei:HaukePBM zei:Maar zit het grootlicht niet apart in de H7 Unit?
Ja, volgens mij is het dimlicht H7, en het grootlicht is H1, dus inderdaad twee bollen in de unit.
KYC zei:@Bluebluemotion
hoe heb jij dat met de Carbon gedaan op je zijspiegels en de middenconsole waar je RNS zit? gewoon zelf gedaan?
HaukePBM zei:Hey Jan nog een vraagje.
Had je op die site nou gewoon de koplampen van de Bluemotion besteld,
of van een andere model? Omdat bij bluemotion ook gewoon H7 staat.
Want ik wil ze ook binnenkort bestellen.
HaukePBM zei:HaukePBM zei:Hey Jan nog een vraagje.
Had je op die site nou gewoon de koplampen van de Bluemotion besteld,
of van een andere model? Omdat bij bluemotion ook gewoon H7 staat.
Want ik wil ze ook binnenkort bestellen.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.