BlueMotion PoloDrenthe

Zoals jullie weten al een paar weken besmet met het virus van de polo.
Misschien hebben jullie het al gezien, mijn showroom, maar hier is het wat makkelijker om foto's en aanpassingen te plaatsen. Ook zal ik hier mooie plaatjes plaatsen die ik maak van mijn polo

Motor:
-
1.2 TDI Bluemotion 75 PK

Interieur:
-
RNS315
- Anti slip matjes
- Kledinghanger

Exterieur:
- Groenland velgen
- Chrome VW Logo
- OEM 65% getinte achterruiten en achterruit
- Philips Xtreme Racing 150% H4

Nog te doen:
- LED achterlicht + achteruitrijlicht
- 2e achteruitrijlicht
- LED interieurlicht
- LED Kentekenverlichting
- Sierstukje

bewerkte foto polo 1.jpg
 
Volkswagen  Polo6R  1.2 TDI Bluemotion 
Ik persoonlijk vind ze wel wit lijken, geven beter lichtbeeld dan die vorige lampen (die kloten waren). Heb niet echt naar de levensduur gekeken, gebruik mijn dimlichten overdag bijna niet want heb DRL en er komen nog LED DRL in zodat ze nog beter zichtbaar zijn.

Ook een kleine update:
Nieuwe pook besteld, zwarte hemelverlichting achter en een nieuw setje deurvergrendeling met een chromen stripje besteld bij BM Parts.

Ook zal ik de komende tijd iets minder bezig gaan met mijn geliefde polo omdat ik bezig ga met het behalen van mijn motorrijbewijs. Dat is nu het eerste doel en dan natuurlijk als alles gehaald is weer verder aan de polo werken ! De motor zal ik alleen met mooi weer gebruiken en om wat te gaan toeren. De polo blijft mijn voornaamste reismiddel en hier zullen ook nog de nodige aanpassingen aan gedaan worden.
 
Volkswagen  Polo6R  1.2 TDI Bluemotion 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!