Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Roy78 zei:Het probleem dat de radio niets opslaat en niet automatisch aangaat bij het op contact zetten van de auto heeft te maken met de aansluitstekkers. Als je deze omwisselt is het probleem opgelost.
Johan zei:ik zou even bij de dealer vragen of ze de draden even voor je willen omzetten, ze hebben waarschijnlijk een andere kleur.. maar ze zitten er wel!
PoloBas zei:Dat is ook de reden dat ik geen kleur noemde
(PS: Je clipjes worden pas zaterdag verzonden. 8 stuks totaal)
KYC zei:HO wacht eens even...je zei iets over rode instapverlichting...wat is dat precies?
licht onder je deuren ofzo? standaard heeft de polo toch geen verlichting onder de deuren toch?
Sharky zei:Is dat makkelijk te fixen? Dat zou ik ook wel willen. Had het zelfs in me Mazda van 1994! Zit er voorbereiding of dat niet?
Sharky zei:Waar zit die verlichting dan? Ik heb het nml. niet :?
Sharky zei:Misschien wel de voorbereiding, dan kan ik het zelf wel fixen Hoop ik :|
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.