bluetooth

Ik heb zelf een Bluetooth pairing adapter (3C0.051.435.PA) i.c.m. RNS310
Telefoonboek wordt door RNS310 opgeslokt. Deze is al 'touch' via het scherm van de RNS310 en via het MF stuur ook spraakgestuurd.

Voldoet prima !
Foto0308.jpg
 
Bij mij is het telefoonboek niet in de RNS310 maar op het Touch bluetooth device zelf. Moet daar nog iets voor gedaan worden of iets dergelijks?

Als je op kufatec/kunset/andere sites die dergelijke onderdelen aanbieden kijkt, dan zul je een bluetooth module zien, deze is ook bij een rns-310 te installeren, maar dan moet je rns wel de juiste sw versie hebben;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Weet niet wat voor telefoon je hebt, maar voor een aantal modellen kun je ook een cradle kopen die erin past. Klik op Mijn garage. Die cradle is ook een BT-adapter. Je kunt er dus ook andere types telefoon via BT mee verbinden.
 
Maar ik heb al zo'n Bluetooth module (rechts naast de RNS310) maar ook de knop "phone" op de RNS310 die dan niks kan. Dat kun je niet koppelen aan elkaar?

Hmm.. Die knop fungeert bij jou dus als mute knop?
Bij mij overigens ook. En wat is jou sw versie van je rns?

Ik heb trouwens een touch adapter voice erbij gekocht als extra tussenweg voor dat ontbrekende menu;)
Werkt net ietsje leuker dan een touch adapter vind ik persoonlijk.
 
VW  6R  1.2TDI 
Hmm.. Die knop fungeert bij jou dus als mute knop?
Bij mij overigens ook. En wat is jou sw versie van je rns?

Ik heb trouwens een touch adapter voice erbij gekocht als extra tussenweg voor dat ontbrekende menu;)
Werkt net ietsje leuker dan een touch adapter vind ik persoonlijk.

Ik zal zo even naar de software versie kijken, en hij werkt inderdaad als mute knop. Wat doet die "voice" touch adapter dan extra behalve dat je er tegen kan lullen?
 
Ik zal zo even naar de software versie kijken, en hij werkt inderdaad als mute knop. Wat doet die "voice" touch adapter dan extra behalve dat je er tegen kan lullen?

Top!
En de voice adapter heeft als hoofd feature het ertegen lullen idd, maar zelf merk ik dat het mij veel minder tijd kost tijdens het rijden om iemand te bellen, plus ik hoef maar 1 keer op dat ding te klikken, de rest gaat via spraak.
Verdere opties zijn niet veel meer dan de normale touch adapter, behalve dat je een paar extra thema's hebt;)

Zelf vind ik het gewoon prettiger om niet continu op die adapter te moeten pielen, maar dat ik nu zo goed als alles via spraak kan doen. Ook hoef ik mn telefoon niet meer aan te raken zoals ik dat deed met de normale touch adapter (dat kan je trouwens ook een aardige bekeuring opleveren).
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!