Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
KYC zei:Haha Bluemotionracer ben je nog niet afgekoeld ? hoe was het afgelopen met de opmerkingen richting de VW Dealer? ze hadden wss niets meer te zeggen toen je zei H4 lampen? en die hemelverlichting etc...
Ik weet niet of je een rechtsbijstandsverzekering hebt maar ik denk dat ik dan toch eens met m'n verzekeringsmaatschappij zou bellen. Vaak kunnen ze je telefonisch al een advies geven over je rechtspositie als consument in een geval als dit.Bluemotionracer zei:De keuze die ik in mei heb gemaakt Comfortline uitvoering is uit een folder die ik van hun heb gekregen.
De off Polo Bluemotion folder was er nog niet eens.En daarom voel ik een behoorlijke teleurstelling of liever gezegt bedonderd.
weem zei:Ik weet niet of je een rechtsbijstandsverzekering hebt maar ik denk dat ik dan toch eens met m'n verzekeringsmaatschappij zou bellen. Vaak kunnen ze je telefonisch al een advies geven over je rechtspositie als consument in een geval als dit.Bluemotionracer zei:De keuze die ik in mei heb gemaakt Comfortline uitvoering is uit een folder die ik van hun heb gekregen.
De off Polo Bluemotion folder was er nog niet eens.En daarom voel ik een behoorlijke teleurstelling of liever gezegt bedonderd.
De dealer zal wellicht beginnen over dat ie een 'gelijkwaardig' product heeft geleverd maar in jouw geval ontbreken er gewoon accessoires die wel op het door jou gekochte product hoorden te zitten, lampjes bij de make-up spiegel en verlichting achterin van wat ik uit je eerdere posts begreep (= dus niet gelijkwaardig).
Ze zullen door niet meer te reageren hopen dat het overwaait en je het opgeeft, als je echter een goed opgestelde brief stuurt met wat juridische termen schrikken ze vaak al dermate dat er ineens van alles mogelijk is (wellicht een restitutie).
Indien ze dan nog steeds niet genegen zijn je tegemoet te komen zou je de mogelijke juridische stappen eens kunnen bespreken met je rechtsbijstand (en volgens mij sta je wel degelijk in je recht).
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.