Bochtenverlichting inbouwen polo 6r?

Ik denk dat het op ongeveer 200 euro komt incl materialen. Ik maak dan zelf de kabelboom ter plekke. Ik zit in Grave (net onder Nijmegen).
Kan je de kabelboom ook los maken en wat zou je daarvoor vragen? Ik zie geen setjes meer online en ik wil liever niet aan de originele kabelboom zitten

Volkswagen  Polo 6r 
Kan je niet de bochtenverlichting op je mistlamp aanzetten? Dat heb ik namelijk ingesteld
Op bm modellen werken de mistlampen anders. Dit geld denk ik ook voor 6c. (De meeste in ieder geval). Jouw verlichting loopt origineel al via de bcm. Ik moet bij mij dus eerst de kabels omzetten voor de bcm. Daarna kan ik het ook inleren. Bij sommige bcms is dat ook al niet mogelijk geloof ik en moet je de bcm veranderen.

Volkswagen  Polo 6r 
Ik maak de kabelboom terwijl ik het in de auto inbouw, anders moet ik lengtes en stekkers gaan gokken. Losse kabelbomen maken zit er daarom niet in.
Oke begrepen, ik kijk nog even wat het gaat worden en mocht het niet willen lukken dan kom ik terug op deze topic.

Volkswagen  Polo 6r 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!